nou moe

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lonneke

nou moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 18:23

kreeg net een email van een mevrouw die beweerde dat ik nina te koop heb staan op internet Verward ze zoekt een goede d pony voor dr dochters van 2 en 6 jaar. ze wist ook hoe nina heet. ik heb een email gestuurd naar die mensen waar ze die advertentie had gelezen en van welke datum die was maar t emailadres was niet juist want ik kreeg een bericht dat het niet klopte. ik vind dit heel raar. heb ook gelijk op een paar sites gekeken maar kan ze niet vinden. hoe kan dit nou?? ik heb haar helemaal niet te koop staan. zou haast gaan denken dat het een terreurdaad is van een jaloerse exeigenaar. ga het wel uitzoeken want dit bevalt me niks

Het leven wint.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 18:25

pff waar houden mensen zich mee bezig Boos!

. . .
. . .
. . .

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 18:41

Wij hebben de vorige week ook zo'n mailtje gekregen maar ben er maar niet op ingegaan. Zal wel iemand zijn die zich verveeld ofzo Verward

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:47

Gatver zeg... wat vervelend! Eerlijk gezegd dacht ik ook meteen aan de 'jalourse ex-eigenaresse...'

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:23

ik heb hetzelfde gehad met bram die ineens te koop stond. Hij stond met een foto die ik zelf op i-net heb gezet met mij erbij en nog wat informatie. Toen heeft heel bokt dat email adres bestookt met mailtjes. Later kreeg ik een mailtje van iemand anders ( email adres onbekend) det ik schijnheilig was dat ik m'n paard via een ander email adres verkocht.
Niks van aantrekken, kinderachtig gedoe!!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie