1e dubbele-longeerlijn-longeer-les

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

1e dubbele-longeerlijn-longeer-les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 21:09

*schabel woord* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Maar oke, Dientje is van 1 mensen en de 'andere' eigenaresse(niet Tamara dus) wou mij daar wel les in geven. Vandaag kwam ze langs en zijn we even met Dennis aan de slag gegaan. Zij heeft eerst gekeken wat Dennis kan en of hij netjes reageerde enzo. Ze vond hem veel zachter in z'n mond dan haar eigen paarden.
Daarna mocht ik het even doen en gaf zij aanwijzingen. Lijnen in 1 hand(ik had ze altijd in 2 handen) en steeds goeie spaning zoeken. Onder tussen Dennis voorwaards houden en niet te grote rondjes lopen. Dat van die rondjes was nog het moeilijkst bleek Verward .
Toen heeft zij Dennis weer even over genomen om nog wat te proberen. Eerst netjes op de volte af en toe z'n billen iets naar binnen. Maar binnen 5 minuten liep Dennis te wijken. Als hij het te moeilijk vond wou hij zich wel af en toe omkeren maar ik ben helemaal trots op m'n vent!
Ik sta daar altijd een beetje te prieken en te klooien. Zonde eigenlijk dat ik het niet kan. Maar nu ik wat hulp heb kan ik straks met Dennis verder. D'r zal toch ooit een dag zijn dat ik niet meer op hem kan rijden omdat ik echt gewoon te groot ben en dan wil ik toch nog 100 leuke dingen met hem te doen hebben.
Ik ben dus heel erg trots op mijn mannetje. Van de week nog maar een paar X oefenen en misschien kan ik hem dan zelf ook laten wijken. Al is het maar 1 of 2 pasjes.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie