voor het eerst op mn nieuwe paard!+pony morgen t land op :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

voor het eerst op mn nieuwe paard!+pony morgen t land op :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 21:25

Vanochtend vroeg naar Drenthe gereden Slapen Toen we kwamen aanrijden stond ie in de wei en ik had echt zoiets van "goh, hij ziet dr beter uit dan ik me hem herinner!.
Daarna even koffie gedronken, uit de wei gehaalt en gepoetst & opgezadeld. Allemaal superbraaf en dat voor een 3jarig paard! Ook met opstijgen bleef ie gewoon stilstaan (erg fijn als hij 1.72 ofzo is *LOL* Hij reageert al vrij aardig op been, kan stap, draf, galop en snapt het als je de bocht om wil enzo. Lachen Maar wat vooral erg prettig is na mn gekke volbloed pony: hij is gewoon ontzettend braaf!
Goed, paard op stal, ik het keuringsrapport en papieren en zij het geld, en toen had ik eindelijk mn eerste echt eigen paardje! Haha!
Meteen verzekering gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik toch wel erg blij moest zijn met een Landwind, die man was gelijk helemaal fan! Pling Cool

Maar.... toen een stal vinden.. we hadden meerdere opties, maar het is zo dat mn pony morgen in de buurt van Utrecht komt te staan waar hij overdag het land op gaat en 's nachts op stal staat. Dat was zowiezo het plan voor hem, maar het gaat nu wel snel en ik voel me dan toch een beetje schuldig Verdrietig . Zo van, ik stuur hem weg voor mn nieuwe paard. Ik weet dat het voor hem goed is en beter staat hij een hele dag op het land met andere paarden en komen wij 3x in de week langs (mn nicht heeft daar ook dr paard staan, dus controle krijgt hij wel gewoon) dan dat hij hooguit 2uurtjes het land op kan en misschien net een uur rijden, omdat er bij ons gewoon geen mogelijkheden zijn verder, ook niet voor buitenrijden ofzo..

en dan maandag mn nieuwe halen, ben dr wel echt heel blij mee! (maar blijf me schuldig voelen Scheve mond )

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 01:27

Kan me best wel voorstellen dat je je schuldig voelt, maar je gaat toch steeds naar hem/haar toe?
Wel leuk hoor dat je een nieuw paardje hebt. Ik ben hartstikke blij voor je! Ik vind het altijd wel een heel bijzonder gebeuren in iemands leven.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 09:34

ja, ik ga nog wel bij mn pony kijken hoor! Het is alleen wel een eindje (uur met de auto) van ons huis af dus we kunnen niet elke dag. Maar ik weet wel dat er goed voor hem gezorgd wordt enz, gelukkig Lachen

t zal alleen wel even wennen worden, normaal zie je een mooi donkerbruin volbloed koppie over de boxdeur en nu een gewoon een simpel hoofd van een grote vos Haha!