twijfels

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

twijfels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 22:18

De laatste tijd ben ik wat aan het twijfelen over mijn paardjes.
Door ziekte heb ik vaak geen energie om te rijden. Hierdoor voel ik mij erg schuldig tegenover Sarah, ze krijgt niet wat ze verdient. Maar ze is best wel druk, en ik kan vaak niet de moed bij elkaar rapen om er op te stappen.
Ik ben echt gek op mijn meisje, maar ik ben zo bang dat ik haar tekort kom. Bij iemand anders die wel regelmatig en intensief rijd zou ze wellicht veel beter af zijn. Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond? Kiezen voor de pony en haar een beter tehuis geven, of kiezen voor jezelf en de pony houden?


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:29

staat ze op de wei of op stal?
Als het een beetje normale tinker is Haha! Zal ze er niet wakker van liggen van die paar happen gras meer.
Maar ik ken het wel.
Ik doe de laatste tijd weinig tot niks met hon, gooi haar dagelijks los, en dat was het wel zo'n beetje.
Nu ligt hon hier absoluut niet wakker van, maar het zit me toch niet lekker.
het wordt tijd dat ik ga mennen geloof ik

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:55

Het hangt er van af of er uitzicht is op verbetering.
Ik weet niet wat voor ziekte je hebt en of het langdurig is maar een zomer op de wei kan natuurlijk geen kwaad. Dan kan je beter een tijdje helemaal niet rijden en het weer oppakken wanneer je weer helemaal fit bent. Of een bijrijder zoeken natuurlijk.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 07:53

Nou Maaike, ik heb gezien hoe jij voor je pony’s bent en ik denk dat ze het niet beter kunnen hebben dan bij jou. Ze betekenen echt heel veel voor je en ik kan zien dat dat andersom ook zo is.
Misschien zou je voor een paar dagen in de week een bijrijder kunnen zoeken. Iemand die het leuk vindt met Sarah een ritje te maken. Of zie je dat niet zitten?
Als je ze weg doet, krijg je daar enorme spijt van…

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 08:05

ik ga helemaal met Kitty mee, probeer een bijrijder Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 08:20

Ja, probeer ienmand die gewoon af en toe een ritje met haar maakt. Als ze lekker op wei kunnen geeft het echt niet zo veel hoor dat ze niet zoveel worden gereden.
Is er niet iemand van de stal waar je ook lest die af en toe een smet Sarah wil rijden?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:20

Hoi Maaike, als er iemand is die zich niet schuldig hoeft te voelen over de aandacht die haar pony's krijgen dan ben jij het wel. En met rijden, ja, ze staan 24 uur per dag buiten dus zo erg zal dat niet zijn.
Ik ga zaterdag naar Omar toe en weet niet wat daaruit komt, maar anders kan ik tot die tijd dinsdags of zaterdags een rit met Sarah maken als je dat fijn zou vinden. En op de langere termijn misschien toch iemand zoeken die eens wil komen rijden? Madeleine misschien? Die zit na Aldira ook zonder paard. We hebben het er nog wel even over zondag.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:47

Ik ben het met Kitty en Marloes-joy eens

. . .
. . .
. . .

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:03

Niet weg doen Maaike! Je bent zo gek met ze! En ze vinden het echt fijn bij jou! Een bijrijder (of Marije) zou misvhien goed zijn, iemand die er net zo gek mee is als jij. Bovendien is knuffelen bijna netzo belangrijk als onder het zadel komen. 't Is immers echt niet zo dat dze de hele dag op stal staan? Ze staan de hele dag in het land, dus kunnen ze zoveel huppelen als ze zelf willen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dammie, Irma77, leenleen11, Mark0919, Punz, tienus63, voet en 20 bezoekers