jamaica niet zuiver

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica niet zuiver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 16:22

grmbl...
Ik merkte er niks van.
Ik vroeg karin om even te kijken of jamaica in de goede galop aansprong. Jamaica sprong dus keurig aan!
Dus karin gelijk van: Dat is goed!!!
Toen ik haar terug nam in draf zei ze van: Hmm, dat is minder goed.
Dus ik zo van ??? Overgang niet goed ofzo?
Nee zegt ze, ze loopt raar achter.
Dus ik weer in draf (merkte nog steeds niks) en weer niet goed.
Afgestapt, gevoeld, niet dik, niet warm, geen wonden ofzo, maar toch niet zuiver. Ze zet haar been wel neer, maar tja, gewoon niet goed.
Heb haar been ingesmeerd met speciaal spul van karin, wat ze altijd voor raven gebruikt naar het rijden, is goed voor de spieren/pezen.
Het is op zich helemaal niet ernstig, maar ik baal ervan omdat we dus geen duidelijke oorzaak ofzo kunnen vinden.
grrrr

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 16:27

Ik wil je niet bang maken hoor...
Maar Snoop is maar 2 dagen licht kreupel geweest toen ze haar peesblessure had. We zijn 2 jaar wezen revalideren, en nog steeds mag ze heel veel niet. Toendertijd zei ik ook: 'dat is vast niets ernstigs...' Zeg dat dus nooit!
Maar goed, Jamey zal zich wel verdraaid hebben. Onder erg zware belasting staat ze nog niet, dus daar kan het vast niet van komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:18

Misschien gewoon onschuldig een spiertje verrekt bij het aangalopperen. Even een beetje rust, en dan weer eens kijken hoe het gaat. Lekker even het land in morgen, of wandelen en grazen....