weet niet of het op de juiste plek staat, dit is overgenomen van een andere paardensite,
dit is van Tros opgelicht
Niet reageren op e-mail dit is van Tros opgelicht en alleen gebruiken voor informatie over deze man of als het jou is over komen! BELANGERIJKE MEDEDELING VOOR ALLE MENSEN in Paardensport! Kijk op 10 januari 2006 naar Nederland 2 Tros Opgelicht! Er komt een man in die aan oplichting doet in de paardensport, huis huur en honden. In Belgie en Nederland. Hij is onderandere actief geweest in de regio Noord-Brabant, Breda, Waspik en Hilvarenbeek. Het laatst bekend bij Tros Opgelicht is dat hij op dit moment actief is in de regio Friesland plaatsje Lemmer. Hij zoekt via internet een paard als gezeldschap paard of bied een rusthuis aan voor paarden. Huurt huizen en weilanden enz. Dit doet hij onderandere op Marktplaats. Hij schaamt zich er niet voor om een contract te ondertekenen dat het paard uw eigendom blijft enz. Hij heeft een zeer vlotte babbel en komt geloofwaardig over. Wat doet hij in werkelijkheid met uw paard? Het paard gebruiken in zijn lessen die hij geeft, ook al is het paard niet goed meer bruikbaar, het paard door verkopen aan handelaren, mensen gewoon een paard zoeken of aan een slager. Hij veranderd zijn telefoonnummer en adres regelmatig, verdwijnt met de noorderzon. Hij heeft een vriendin met baby. Is 31j, rond 184 a194 lang, blond kort haar, stevig gebouwd. Mocht dit verhaal je bekend voorkomen meld dan via de website van www.opgelicht.nl wat jou is overkomen. Het wordt tijd dat deze man stopt met zijn praktijken. Hij heeft al vele slachtoffers gemaakt! Zorg dat zoveel mogelijk mensen met paarden dit verhaal zien bij Tros Opgelicht! Zodat het hem onmogelijk wordt gemaakt door te gaan met zijn praktijken! Er zijn al tientallen slachtoffers van deze man
Het is toch niet meer noraal tegenwoordig!!! De beesten en spullen zo wat onder je kont vandaan gejat!!! ik ga het zeker door geven!!! Goede tip van je
Dag heh, mag misschien een wantrouwende geest hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat op die manier heel wat nietsvermoedende zielen hun paard aan een handelaar of manege-eigenaar hebben meegegeven.
Ik zal het eens doorgeven aan mijn vader, hij werkt namelijk op het gemeente huis van Lemmer, misschien kan hij eens overleggen met opgelicht en dergelijke....
En nog 1...jeetje hier wordt je toch niet goed van!! Ik ga zeker kijken! Hoop dat ze die man snel pakken en dat hij fijn een tijdje achter de tralies gaat, denk je een goede koper voor je paard te hebben...
Ik denk dat ik wel weet over wie je hebt, hij is hier op bokt wel vaker ter bespreking gekomen van mensen die door hem gedupeerd zijn!!! Ik ga iig wel kijken!!!
Volgens mij had laatst iemand hier op bokt ook een topic over geopend.Haar was namelijk hetzelfde overkomen.Misschien gaat het wel over dezelfde man.Wie doet nou zoiets.