Woensdag is het zover! (bibber... )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Woensdag is het zover! (bibber... )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 21:09

Ja, ja.. woensdag is het zover en ga ik op Propala. Wel aan de longe om te kijken hoe het gaat. Ik heb er zoals wellicht bekend in november al eens op gezeten en wat aan de longe gestapt. Maar omdat ze toen echt knettergek was hebben we besloten te wachten tot het voorjaar. Nu staat ze overdag in het land en is ze een stuk rustiger. Alleen is ze niet echt rustig als ze bij de andere paarden weg moet. Maar eens kijken hoe dat gaat. Tot nog toe longeer ik haar steeds 's avonds als de paarden op stal staan. Dan valt het allemaal wat mee.

Ik moet zeggen.. ik ben best wel nerveus, maar hoop toch op een goede doorbraak. Ik hoop dat alles mee gaat vallen, dat ze zich gaat gedragen (en niet alleen woensdag) en dat ik lekker met haar verder kan. Ik kwakkel nu al een hele poos maar wat aan en daar heb ik ook wel genoeg van.

Zullen jullie voor me duimen? Kan ik namelijk wel gebruiken. Woensdagavond komt Maarten bij me en dan gaan we naar Maaike, dus moet ik woensdag ochtend wel mijn avonturen met Propala goed doorstaan. Ik heb nl. weinig zin in ziekenhuisbezoek Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:15

Jee meid, ik zal voor je duimen!!!
Echt knap van je hoor, dat je op die reus gaat!
Ik zal aan je denken, en doe voorzichtig.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 09:45

Heel veel succes! Doe je wel een cap op? en een spuit Sedalin in Propala? Staat er iemand klaar met een verdovingsgeweer? ambulance besteld? Heeft Rene als een verpleegsterspakje dat hem past? Haha!

Nee hoor, grapje, dat gaat helemaal goedkomen! Veel plezier!