Weer een paardje erbij!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Weer een paardje erbij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 13:34

Min ouders hadden gisteren besloten dat ze mij wel even naar huis zouden brengen, maar dan gingen we wel even omrijden (zij wonen in Eelde, ik in Leeuwarden). Prima dacht ik zo! Zijn we dus omgereden via Lippenhuizen, naar Hendrik Pol (handelaar). Heel sneaky }> , mn vader heeft daar drie weken geleden al een paardje gekocht en had er nog een zien staan die hij wel zag zitten.
maar goed. Lekker rondgekeken, wat je er al niet tegenkomt.... een paardje dat een beroerte had gehad, heel sneu, de ene kant van zn mond hing slap en een oor hing opzij. Maar wel heel lief! Toen ff jonge dravertjes gekeken, er waren er nog twee, maar eentje was al verkocht. Degene die nog over was, had mn vader al eerder gezien, we hadden ook al een kopie van zn stamboekpapieren gekregen. Mn moeder en ik waren ff rondgelopen en toen we terugkwamen hadden we er een paardje bij!! Zijn naam: The Last Yankee, van Yankee Tornado (vorige zomer overleden) uit een duitse merrie die we verder niet kenden. Echt een schatje, donkerbruin met een kolletje en een paar witte voetjes. Hij wordt binnenkort gecastreerd en dan komt ie bij Technologic in te lopen. (het botert nog niet zo tussen technologic en Ofir....) kan ze lekker spelen!
Ik vermaak me dus wel deze zomer, twee projecten!! Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 13:42

zo'n vader wil ik ook wel Haha!
Hoeveel paarden heb je, hoe oud zijn ze?enz enz
(ik kijk ook wel even in je profiel)

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 13:48

We hebben nu dus
Ofir: nu bijna vijf jaar. Hij staat thuis vanwege een peesblessure. We zijn bang dat ie er eigenlijk niet meer vanaf komt, dus ik ga kijken of ik op hem kan rijden, dan wordt ie misschien wel als rijpaard verkocht.
Rival: drie jaar, staat net weer in training bij Sjaak Snoek, we hopen dat ze deze zomer gaat koersen.
Technoogic: is er net een paar weekjes, toen ze bij ons kwam had ze nog nooit aan een lijn gelopen en sprong ze in de lucht als je aan haar buik of benen kwam! Erg grappig om te zien.. Haha! Maar nu is ze helemaal gewend. Alleen nog een paar probleempjes: ze is bang voor honden, en ze kan niet bij Ofir in de wei. Hij jaagt echt achter haar aan, ze heeft een paar flinke bijtwonden overgehouden aan de keren dat we het geprobeert hebben: twee keer. En beide keren eindigde het met Technologic die door het draad rende...
en last but not least: The Last Yankee; hij en Techno zijn eind vorige zomer geboren, dus nog lekker jong }> Kun je tenminste nog wat mee beginnen!!