Moeder en zoon even zonder elkaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Moeder en zoon even zonder elkaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 12:56

Afgelopen zaterdag hebben we Methar en dolce vita voor het eerst even uit elkaar gehaald. Moeders werd meegenomen door de eigenaresse en ik bleef bij het veulen. Een hoop gegil en gedraai in de stal maar een aai over zijn bol en hij werd weer rustig. Het is ook wat als je zo klein bent Knipoog

Morgen gaat de eigenaresse voor het eerst rijden (lees:10 minuten stappen)later deze week mag ik dan ook eens voelen hoe het rijdt zonder die dikke buik want ik ken haar alleen maar drachtig.

We hebben Methar 4 voetjes op laten tillen dat vond hij maar gek Haha!
toen we alle voetjes hadden gehad stond hij nog met zijn beentjes te zwaaien. Tijdens het poetsen dacht hij dat ik met hem wilde spelen en begon in mijn jas te happen en wilde tegen me op steigeren erg grappig maar helaas kunnen we dit niet toelaten want als hij straks groot is is het niet zo grappig meer Scheve mond

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 13:21

Zo lief als ze nog zo klein zijn... Lovers
Alleen jah, dat steigeren daar heb je gelijk in, en happen is ook uit den boze grijnz.

Veel succes met het rijden op moeders, lijkt me inderdaad een hele overgang als het veulen er eenmaal is en niet meer in die buik zit...
Succes! Lachen