Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mijn vader was niet thuis dus mijn moeder ging heen, die niet echt iets met paarden heeft..
wat me eerst niet gebeurde als ik iemand dit verhaal vertel...
ouders vroegen nog wel of ik wou kijken, maar ze zeiden wel dat z'n ogen nog open waren en dat ze die niet meer dichtkregen en hij keek raar uit z'n ogen..wat ook logisch is, maar daar door durfde ik ook al niet meer... heb dus nog wel spijt.. sorry bas..
Alet schreef:Ik post ook wel eens in het ijslandertopic over Siki, maar vraag me wel eens af of sommigen niet zoiets hebben van heb je haar weer...
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat dit best een soort van trauma is geweest voor mij. Ik had haar nog maar pas en ze was nog maar 8 jaar. Ze vertrouwde geen mens en was mishandeld geweest. (Nee, ben geen penny, dat was ze echt
) Het verhaal heeft hier al een keer op gestaan maar ik mis haar nog steeds iedere dag. Heb wel nog steeds het gevoel dat ze bij me is en dat maakt het ook iets draagelijker maar het gemis blijft. Vooral omdat ik ook geen afscheid heb kunnen nemen en het natuurlijk nooit zag aankomen..
Iedereen heeft een andere manier van verwerken en niemand heeft het recht om te zeggen dat je te emotioneel bent. Ik kan ook nog steeds huilen als ik aan ze terug denk, op de een of andere manier is het net alsof je met hun dood een stukje van jezelf bent kwijtgeraakt. Ik had ook zoveel steun aan ze. Op hun manier sleepten ze me er toch iedere keer weer doorheen. Als dieren zoveel voor je betekenen vind ik het heel normaal dat je er nog zo lang moeite mee hebt

Ik ben voordat de DA kwam en de eigenaren ben ik bij geweest hem alles verteld wat ik hem nog wilde zeggen en afscheid genomen. Voorgoed..
Daar heb ik ook de nodige tranen om gelaten, en als ik eraan terug denk krijg ik nog steeds tranen in mijn ogen. Ik heb nu ook een schat van een paard, maar die werklust en dat geweldige springen niet weer terug. En de pony waarmee ik nu spring is ook niet zoals Shirley.. Anders had ik nu Shirley ook niet meer gehad, ze was een C-pony'tje, maar op dat moment ging het juist zo super, ik wilde haar nog lang niet missen.. Nu, 3 jaar verder, gaat het wel goed en het gemis is ook al een stuk minder. Ik probeer altijd aan de positieve dingen te denken als ik aan haar denk, hoe mooi dat eerste officiële springparcours ging.. foutloos en de eerste prijs, en daarna nog prijzen met springen. Als ik filmpjes van die wedstrijden terug zie dan mis ik haar wel.. zo'n springpony als zij met zoveel werklust zal ik niet snel weer vinden.. Nee, vergeten zal ik haar nooit.