springwedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 19:59

Ik had vandaag een springwedstrijd op de vereniging. Gister hadmijn instructrice tegen me gezegt dat ik hem bij het inrijden goed enthousiast moest maken zodat hij er geen balkjes af zou gooien. Maar als er 1 pony enthousiast was, was het smiles wel. Ik had amper een rondje in stap gereden en hij vloog er vandoor. Echt alsof hij een rotje in zijn kont had.
Ik kon hem niet meer houden dus liet ik hem maar uitrace. Uiteindelijk werd hij wel wat rustiger en nam ik nog een paar sprongetjes waar hij overheen vloog.
Maar ja hij had er in ieder geval zin in. Maar ja de eerste keer weigerde hij meteen bij de eerste hindernis en werd ik uitgebelt bij hindernis 7 (van de 10). De tweede kee kon ik bijna nie groeten want hij spurte naar de uitgang van de bak en ging even op zn achterbenen staan. Maar okee uiteindelijk lukte het wel tot 1 hindernis verder als de keer daarvoor. Hij weigerde hindernis 8 2 keer omdat hij zn soort hindernis nog niet zo hoog gesprongen had met mij. En ook nog een balkje eraf en nog een weigering maar dat kwam door mijn springtalent Knipoog.
Ik was uiteindelijk laatste (van de 8) en had paardensnoepjes gewonnen die overigens heel lekker smaken vind ik zelf.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:29

Jij bent tenminsten rond gekomen Schijnheilig Haha!
Maar wel leuk hoor,

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:30

haha rotje in zijn kont Haha! waar had je springwedstrijd??

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie, Dartel, Liiesjjj, StalNollie, Tieme en 145 bezoekers