Ilona, Roy, Prisca, Jurga en vooral VOICE gemeet!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Ilona, Roy, Prisca, Jurga en vooral VOICE gemeet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 21:29

Zo was weer een tof dagje!! Ben overigens nog bij Prisca, vandaar dat ik ff verslag kan typen Lachen

Ik stapte vanmorgen om half 12 in de trein, om een kleine 2 uur later in Amersfoort te arriveren waar Prisca ook al was. Samen zijn we richting Lunteren verder gegaan. Daar aangekomen misten we Ilona en Roy nog, maar die ff gebeld en toen waren ze er ook snel. Pris en ik hadden de primeur om de LoveBirds voor het eerst samen irl te mogen aanschouwen!! Haha! Lovers

Maar... snel naar stal, Voice bekijken!! Wat een cute veulentje!!! Iloon mag met recht HEEEL erg trots op haar zijn!! Lachen Iloon trakteerde nog op beschuit met muisjes terwijl onze ogen niet van het veulie af konden houden! Later mocht ze nog naar buiten en waren we getuige van de 1e galopsprongetjes, erg gaaf om te zien!! Voice is brutaal genoeg en ging zelf ook wat op verkenning uit.

Nadat we genoeg gekwijld hadden bij het veulen (eigenlijk raak je gewoon niet uitgekeken bij zo'n beestje) zijn we nog richting Nieuwe Heuvel gegaan op paps Paddox te bewonderen. Die is ook super!!! Echt gaaf. Was al eens bij de Nieuwe Heuvel geweest, maar het blijft leuk om daar rond te kijken. Daar afscheid genomen van Roy en Ilona en werden Prisca en ik opgehaald door Marco. Nog ff bij Leysander gekeken, daarna Mac gehaald en zometeen ga ik weer richting Groningen...

Thuis zet ik de foto's erop, denk morgen, want eerst weer 2 uurtjes in de trein Bloos

Maar het was absoluut de moeite, was een hele leuke dag!!! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:39

haha beschuit met muisjes.... ze doet het nog ook Knipoog ik zat een paar weken geleden met haar in de auto en toen zei ik al... als die kleine er is kom ik heel snel kijken maar dan eis ik wel beschuit met muisjes natuurlijk.... wel leuk! Dus ik verheug me er nu al op! Kwijl

....

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Ilona, Roy, Prisca, Jurga en vooral VOICE gemeet!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:43

Naz schreef:
Pris en ik hadden de primeur om de LoveBirds voor het eerst samen irl te mogen aanschouwen!! Haha! Lovers

Foei foei! Mijn primeur afpakken he Knipoog Ik heb ze al bijna 2 weken geleden (hoe lang is het eigenlijk geleden Verward ) al gezien *LOL*

Ik wil ooook naar voice komen kijken! Ik vind het zoooo'n schattig veulentje Lovers

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:32

Nienke, je had haar vanavond moeten zien, ben ernaast gaan zitten toen ze lag en kon haar overal aaien en platknuffelen, I'm sooooooo in love!!!! Kwijl

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Afanaisa91, DieL_Zor, Duran123, Indy_Mouse_9, juniper, Larislaatje, Leo, Muga, Sjors050, Slmt9, Telpeva, veerledec, Wopkebrok, Xyris en 138 bezoekers