gister voor het eerst met luuk in de les gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

gister voor het eerst met luuk in de les gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 12:29

en het ging echt super Lovers Lovers
hij was zo braaf. hij vond het helemaal geweldig. al die ponietjes om hem heen ( ik reed met de pony's mee omdat luuk moeilijk te laden is in de trailer en op de manege waar hij staat de pony's les krijgen. de paarden lessen ergens anders vandaar bij de pony's ) ik voelde me wel heel groot zo tussen al die pony's.
luuk liep lekker nageeflijk en was goed voorwaarts voor het eerst. normaal is die niet vooruit te krijgen. heb maar een half uurtje met hem gereden want toen begon de rest te galopperen en dan wordt luuk een beetje gek als iedereen om hem heen begint te galoperen.
maar hij was dus heel braaf en mijn vertrouwen in hem is alweer een stukje gegroeid Lovers

als het goed is krijg ik binnenkort ook priveles met hem. das helemaal beter dus. hopen dat ik hem dan helemaal durf aan te pakken hij neemt em nogal in het ooitje. mijn instructeur kon gelijk zien dat hij me iets geflikt heeft terwijl hij geeneens wist dat ik eraf gevallen was. zo gespannen zat ik erop in het begin van de les. toen hij eenmaal braaf was en ik merkte dat heb ik lekker gereden en zodra die niet reageerde pats met de zweep *LOL*
dus ik heb er nog goede hoop in dat het helemaal goed gaat komen.

Love the life that you live, live the life that you love


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:41

Goede hoop dat het goed gaat komen???
Het IS al goed toch?
Fijn dat je niet meer zo gespannen erop zit nu, en de volgende keer gewoon galopperen hoor!
Met je pony deed je het ook, en jah, die was wel een stuk kleiner, maar ach. Van Cerise ben ik toen ook afgevallen en die was dus echt niet zo braaf in de galop haha.
Luuk vast wel want hij is al wat verder afgericht, en voor hem is het niet 'moeilijk' om eerst even rustig een galopje op de hoefslag of de grote volte te doen toch?

Ga je nu ook oefenen met laden zodat je bij de paarden kunt gaan lessen?
Veel succes!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 19:44

luuk heeft ook nog heel veel moeite met galop
hij bokt niet ofzo maar vind het moeilijk om zijn evengewicht te houden en aan de teugel te blijven. dus in plaats daarvan gata hij maar keihard sjeesen met zijn kop strak in de lucht. doe nou heel veel longeren om te oefenen met de galop en het gaat al stukken beter.
met laden gaan we ook oefenen dus binnenkort bij de paarden lessen. heber wel zin in alhoewel ik wel iedereen bij de pony' s ga missen. het is zo' n hechte groep

Love the life that you live, live the life that you love

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 19:47

Wat leuk dat het zo goed ging! Party!! Party!! Party!! Ben benieuwd wanneer we elkar op concours tegen komen! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 19:59

haha joleen
dat duurt nog wel heeeeeeeeel lang
start hem op het vroegst pas in het binnenseizoen
dus heb nog ff te gaan en nog heel veel te doen

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers