-longeerschuur
-longeercirkel
-2 paddocks
-poets/afspuitplaats
-springbak (buiten)
-dressuurbaan (buiten)
En maak overal ook wel fanatiek gebruik van (behalve de springbak
)Hoe luxe is jouw stal en in hoeverre maak je er gebruik van?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)

, weide, uitrijmogelijkheden, elke dag wordt de stal uitgemest, krijgt goed voer, ..

liannes schreef:absoluut geen luxe voor ons mens, maar wel voor de paarden, ( we hebben er nogal wat, 25)
ze krijgen op tijd hun eten , drinken ( uiteraard waterpotjes,)
en een schoon bed, (elke dag)
een buiten, (blubber)bak,
een buiten logeer (blubber)bak
maar verder, hele tevreden paardjes, en wij ook,
dat al genoeg luxe is
) die staat in een box van 3.5 bij 2.5 ze saat in een land van 20 bij 100. en hebben we een 2e stal van 3 bij 2 en als ik op dat paard wil rijden moet ik naar de achter buurvrouw en daar in haar bak rijden en dat is 5 a 10 minuten van mij vandaan dus totaal geen luxa al zou dat wel mooi wezen..ik kan ook nog wel in een binnen bak rijden van een stoeterij bij in de staat anleen dat huren kost een beetje veel
whihi:$
farah
Weiland,ruime box.
maar goed toen ik daar stond waren ze nog bezig met alles maar nu sta ik daar niet meer en nu is alles af jammer genoeg heeft ze geen site van der stal maar is echt onwijs mooi geworden hihi
maar dat is voor mij ook niet nodig. Volgens mij is een paard blij als je gewoon liefde voor hem hebt en als hij elke dag naar buiten kan! dat vind ik belangrijk. 
Niet super goede uitrijmogelijkheden, maar ach, ik ben tevreden

(die staat overdag aan voor de paarden)