mijn verslag: mega zandhap-parcours

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

mijn verslag: mega zandhap-parcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 23:01

Om 6 uur zijn we vertrokken, en daar aangekomen parcours verkend, ruime lijnen, geen gek moeilijke bochten.
Dus ik dacht ow met 20 balken en 2 weigeringen moet het zeker lukken Schijnheilig

Daar aangekomen, ( binnen dan ) was er weinig plaats voor mijn super paard om aan te galloperen, dus gewoon maar in de draf Lachen
Hindernis 1 stond tussen 2 andere hindernissen, heeeeeeel eng Lachen en die plaat was eng, en die man die kwam aanlopen was ook eng Lachen Dus stond ze op de rem, en sprong ze er in de stand toch er over Verdrietig
Mega hoog sprong ze er over heen, Laartje was een beetje uit haar evenwicht en KEdeng *LOL* was bij hindernis 1 al een zandruiter Lachen

Mocht rustig verder rijden, en alles ging goed tot hindernis 3, sprong ze er weer zo idioot overheen, en kwam bij 3 b er niet goed voor dus een weigering, nog 1x geprobeert, en toen vond ik het genoeg.
Heb netjes afgegroet.

Ik had echt zo iets van ik ga me paard niet over de zeik jagen om haar rond te krijgen, Dus over 3 weken gaan we het overnieuw proberen. Gewoon puur en alleen voor de ervaring Lachen

Verder met het los springen liep ze echt MEGA super goed, dus dat is echt wel al 1 plus punt.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 12:49

Hee zandruiter Haha! , 1 ding is zeker, elke ruiter is wel eens een zandruiter.
Volgende keer beter, blijven oefenen. Eens kom je zonder zand te happen en met balken te gooien rond foutloos rond en binnen de toegestaande tijd. *LOL*

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:50

Ik lag er laatst ook bijna naast in het parcours *LOL* Mijn beugelriem knapte in de dubbelsprong(en hij was net gestikt Verward ), toen ging 5b toch bijna mis...Haha! Maar ik heb daarna het parcours maar afgemaakt met één beugelriem, zonde van mijn startgeld om daarom het parcorus uit te gaan, mijn paardje moet nog ervaring opdoen en dat kan met één beugel ook wel Party!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 18:08

was dat een oefenparcours?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 18:40

Mijn allereerste wedstrijd springen met mijn paard was ook zo'n ramp. Het was binnen en er waren 2 manches die gesprongen moesten worden. De eerste manche helemaal foutloos. MAAR toen kwam de 2e. en bij de op een na laatste hindernis kon je over de hindernis gewoon verder op de hoefslag. Ik weet niet hoe mijn paard het presteerde maar ze ging de andere kant op. Dat paste dus niet, ze stond dus vast tussen de hindernis en de bakrand want er was maar 20 cm ruimte. En ze moest en zou daar doorheen. Je raad het al ik zat er dus niet meer op. Ik zat met mijn kont dus gewoon op de bakrand.

Na zoveel jaar later weet ik nog niet hoe mijn paard in godsnaam die bocht heeft kunnen maken. Wat kunnen beesten toch raar doen op hun eerste spring parcoursjes.

Groetjes Merilyn en veel succes over 3 weken.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 18:45

gelukkig was het een oeffenparcours, Lachen,
ben gelukkig niet de enige met props *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 19:16

Gewoon lekker voor de oefening gaan hoor, is super leerzaam! Heb vorige week ook voor het eerst weer een cross gereden en hapte bij sprong 12 ook zand Frusty Ondanks dat is het wel goed voor zowel paard als ik om weer lekker in te komen. Gewoon voor de volgende gaan!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 11:03

idd iig ga ik de volgenden keer zeker weer meer, Renske en ik leren er alleen maar van. En slechter Lachen kan het toch niet gaan Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, josien_m_, Maanon_, MairiMacBran, Miiej, mooney, SentiBot, sterregoud, tienus63, XladyX en 102 bezoekers