Verslag 2e keer naar buiten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Verslag 2e keer naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 19:56

Hoi bokkers,

Vandaag dus weer met flanagan naar buiten geweest.
Zonder hella maar nu met Cat's Eye(een welshje die nog conditie moet opbouwen Haha!) en Brianne.

We namen een andere route als verleden week en belandde op de vreemste paden!
Het was echt super druk op de hei met scheeuwende kinderen en honden die aan de benen van je paard gaan hangen Boos! maar flanagan gedroeg zich heel braaf en cat's eye die vandaag voor het eerst naar buiten ging met haar nieuwe eigenaar deed het ook super.

Toen kwamen we op een zandvlakte, echt heel mooi daar.
Even gedraaft en een stukje gegallopeerd.
Even later nog een klein stukje gegallopeerd (echt maar kleine stukjes hoor!) en ik belandde niet in de bosjes.

Toen even lekker in het zonnetje met lang teugeltje gestapt (grotendeels van de rit gestapt zo maar oke Haha!) en toen zijn we weer richting de manege gegaan.
Daar kwamen we in de berm, nog even gegallopeerd, alleen flanagan was iets te enthousiast dus die kreeg ik met moeite terug.
Even op zijn plaats gezet en naar de manege gestapt.

Op de manege lekker een appeltje gegeven , hoefjes gekrabt en lekker op stal gezet!

Hij was echt superbraaf en het gaat de laatste tijd zo goed.
Ik krijg allemaal complimenten van stalgenoten naar mijn hoofd geslingerd van: sinds jij hem rijd loopt ie echt stukken beter, wat ziet hij er goed uit enz.
Ik trots dus Haha!

Het is wel een lang verslag geworden, hoop dat jullie een berichtje achterlaten!

Groetjes!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:53

Ow wat leuk dat het zo goed ging! Het was vandaag ook echt het ideale buiten-rijdt-weer. Maar helaas hadden veel wandelaars en fietsers dat ook ontdekt...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 18:14

leuk hé zo'n complimenten maar je kan ook goed rijden veronderstel ik Haha!


Kusje Kusje Kusje