wie heeft ervaring met zadelmarkt.nl

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

wie heeft ervaring met zadelmarkt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 10:24

Er staan hele mooie zadels op zadelmarkt.nl, en zijn voor echt hele goedkope prijzen! Nu vraag ik me alleen af hoe ze die mooie zadels voor zo weinig kunnen verkopen en of iemand hier een zadel van heeft gekocht en wat hij/zij er van vindt, ik vertrouw het namelijk niet zo.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 10:50

Ze schrijven: "U koopt als particulier rechtstreeks van de importeur , zonder tussenkomst van ruitersport speciaalzaken!"
Daar wordt het dus goedkoper door. Ik heb wel verahlen gehoord van mensen bij wie de stiksels snel loslieten, maar ook verhalen dat het geweldige zadeltjes zijn!
Zelf heb ik er geen ervaring mee..
Groetjes

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 14:19

Ergens in t topic "Links" staat ook een topic hierover Knipoog
Zoek eventjes,en dan heb je t antwoord,veel van deze mensen die hebben gereageert daar, hebben wat verteld Lachen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 19:49

Ik heb daar een week geleden een zadel gekocht en inmiddelas al weer verkocht. Ik vindt het een behoorlijk goede kwaliteit zadels (zeker de stock), Neem alleen wel je paard mee als je gaat passen want ruilen kan wel, maar teruggeven en geld terug kennelijk niet. Tsja en als er geen ander zadel is wat op je paardje past dan heb je dus een probleem.
Gelukkig kon ik mijnes de volgende dag meteen verkopen aan mijn stalgenootje.
Volgende keer neem ik dus mijn paardje mee als ik daar heen ga om iets te kopen.
Maar zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Let op het is geen winkel, liggen gewoon in een aanbouw van het huis.
Viv

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 08:30

ze kunnen dus ook niet langskomen om te passen.