Manege GEEN dierenvriend?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Illusionlover2002

Manege GEEN dierenvriend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 11:02

Misschien geen krantennieuws, maar even belangrijk!!
Op onze manege die pas overgenomen is,klopt het niet
Deze manege ligt in Belgie maar als je het hieronder leest snap je het misschien

Onze manege is pas overgenomen door een nieuwe eigenaar
Er staan al oude paarden maar die kunnen allemaal nog even goed werken.Wij dachten dat hij aardig was, wat ons goed teleurstelde!
De oude favorite pony's: Rakker en Rocky werden naar de slacht gebracht
Dat stelde veel kinderen teleur, Rakker hebben we op tijd kunnen overkopen van de slager maar Rocky is nog niets van bekend
Het goedkope stal geld steeg naar het dubbele en veel mensen gingen weg.Er kwamen veel ruzie's en andere niet leuke dingen.
Bijoux mijn lieveling van de manege pony's was ziek,Ik heb hem dagen verzorgd ander zou ook hij naar de slacht gaan.Gelukkig heb ik een paar kinderen bij elkaar gekregen en werd hij weer de oude,Kort daarna had Spooky iets maar doordat hij niet de stal uitkwam is het vocht geworden.We hoorden het te laat en had het niet veel zin meer Verdrietig alleen door een prik zou hij beter worden en daar wou hij geen geld aan besteden.Daarna volgde Snoopy die hij ook niet wou laten beteren toen kreeg Lucie schimmel.Spooky,Snoopy en Lucie moesten naar de slacht!
Bosca,Jonathan en Rattatouile mogen nu ook niet rijden en ik hoop niet dat ook hun weg moeten.Ondertussen heeft hij al heel veel klanten weggejaagd het stond eerst boem vol met een hele lange wachtlijst, nu staan er nog maar 20 paarden, iedereen hoopt dat hij failliet gaat.Nog 5 mensen en dat zal waarschijnlijk ook gebeuren.

Het doet me pijn om dit verhaal te vertellen en ik weet niet of het ook goed is dat ik het zeg, maar ik zit hier nu te huilen netzoals vele andere
Maar toch laat ik dit staan.Ik wil oplossingen vinden ik voel me hier beroerd door en zou wel sterkte kunnen gebruiken.Was de dierenbescherming in Belgie maar even streng.Ik laat dit gewoon staan en noem gewoon geen namen dan kan het ook niet kwaad,Ik stuur de namen of de manege alleen via Prive Berichten
Omdat er een paar kinderen van onze manege internet hebben en ik geen risico wil lopen als jullie snappen hoe bang ik ben!?

Illusion lover

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie