alleen maar gecombineerde neusriemen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

alleen maar gecombineerde neusriemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 13:03

Zij er tegenwoordi alleen maar gecombinerde neusriemen/hoofdstellen verkrijgbaar?

Ik zoek eigenlijk zo'n neusriem/hoofdstel zonder sperriem en ik kan er nergens een vinden.(dus ook zonder sperriem lusje!)
Ja of het wordt er een met zo'n bonfire neusriem en dat staat dus oerlelijk op mijn fjord met groot hoofd.
Ik wil er dus een met een smalle neusriem. Divoza en BR hebben ze niet en in de ruiterzaak kon ik ze ook niet vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 13:14

Je bedoelt een hoge (engelse) neusriem? Die zijn er toch zat? Ook wel smal. Mijn zus heeft er ook eentje voor Al-Dabaran, gewoon in de ruitersportzaak gekocht. Dat was ook niet zo'n exclusief merk volgens mij. Stubben heeft ze trouwens zeker, maar dan betaal je ook voor de kwaliteit natuurlijk. Zou het nog eens bij een andere ruitersportzaak proberen.

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 13:17

maar ik heb ze dan alleen in de stang en trens uitvoeirng gezien.

ja engelse neusriem ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 13:21

En willen ze je er niet eentje los verkopen, zonder het hele hoofdstel? Dat doet mijn ruiteportzaak nog wel eens Lovers

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 14:11

In ehm... ach hoe heet het daar nou, bij Bosgra in ... Juist! Hardergarijp!
Daar verkopen ze in ieder geval los, want daar heb ik mijn engelse ook gekocht. Een hoofdstel uitgekozen en de neusriem mocht omgewisseld worden. No Problemo!
k had trouwens wel een beetje een bredere, maar zo'n smallere kunnen ze vast bestellen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 15:27

ik had er 1 op tentekamp. Was officieel een stang en trens, maar het stangbakstuk kon eraf, zodat je een gewoon trenshoofdstel over hield. Was niet eens mega duur, 60 piek ofzo geloof ik.
Flair heeft hem nu, hij was te groot voor hon en te klein voor jamey