Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toke schreef:Emmers in Hamont. website: www.emmers.be
sidneylover schreef:Huis Dijkmans, dat ligt in Oud-Turnhout. Ze hebben er echt hele leuke spullen en ze zijn ook niet duur.
Memuska schreef:Alleen de tentenkampen zijn daar goedWaar ik geen fan van ben is de Hippo's in Malle (een afdeling van Hyporama). Ik vind het personeel er niet zo vriendelijk, ze hebben wel veel maar het is erg duur.
.sissie schreef:Toke schreef:Emmers in Hamont. website: www.emmers.be
Ja, daar hebben ze ook veel moois! Veel te ver voor mij, maar ik ga elk jaar met Kerstjumping Mechelen eens langs op hun stand.
Bij Lydia Dehertoghe hebben ze ook veel leuke dingen. Die is in Heverlee geloof ik.

Sylleke schreef:Memuska schreef:Alleen de tentenkampen zijn daar goedWaar ik geen fan van ben is de Hippo's in Malle (een afdeling van Hyporama). Ik vind het personeel er niet zo vriendelijk, ze hebben wel veel maar het is erg duur..
Ik heb er altijd de indruk dat ik opgelicht wordt
En meestal kom ik dan toch weer thuis met nieuwe collectie, dus ik ga alleen nog naar die van AVS
.
. 
jessy1981 schreef:weet er iemand waar men in belgie de collectie van harrys horse verkoopt ?
er is op bokt een topic van de nieuwe lentekleuren en nu vroeg ik me af waar ze dat in belgie verkopen (kan ik daar eens gaan zien voor men zusje hare kerst)
beautylover schreef:beautylover schreef:
hmm ik vind er niet zo veel,ik vind dat ze niet veel verschillende keuzes hebben wat halsters en dekjes enzo betreft
we zijn een tijd echt vaste klant geweest,maar nu heb ik het wel een beetje gezien daar..ook vervelend dat er steeds nieuwe mensen zijn die je helpen!
hypoweert? ook niet zo heel erg ver van de belgische grens af!
Inderdaad, bij HypoWeert ga ik ook ooit. maarja, dat is geen ruitershop in België eh