Les gehad :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Les gehad :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 10:35

Gisteren heb ik sinds lange tijd (november) weer eens les gehad. Het ging best lekker. Omar was heerlijk voorwaarts. Een beetje te. Ik moest voor mijn gevoel mijn teugels echt strak pakken (spierpijn in mijn armen), maar hij denderde veel te veel door mijn hand heen. Rechts is zijn bolle kant dus rechterbeen en linkerhand... pffft. Er waren heerlijke stukjes bij. Maar de paar rondjes binnenhoefslag, crisis. We slalomden heerlijk om de niet zichtbare pilonnen. Aan het einde kreeg ik 'm best netjes recht. En gelukkig vond ze 'm vooruitgegaan (heb ik toch niet helemaal niks gedaan). Ze heeft nu ook orun fase 3 dressuur en fase 2 springen afgerond dus het lesgeld was jammergenoeg wat om hoog, maar ik mag niet klagen volgens mij met 10 Euro voor ruim een half uur.
Ik was alleen niet zo blij met mijn stalgenoten, ze gingen precies de paarden uit het land halen (naast de bak) en nog ff zonder zadel rijden in de wei. Waardoor Omar helemaal flipte natuurlijk. Aan de andere kant, geeft ook niet want hij moet ook leren op te letten (bv op wedstrijd).
Ik kan er weer even tegenaan en woensdag heb ik weer les.

:evaw:


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 12:12

Hee gaaf zeg, nu hopen dat Omar een beetje gezond blijft en het niet weer mis gaat zodat je weer moet stoppen. Ik ga proberen een keertje langs te komen hoor! Haha! Ga maar vast oefenen.... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 12:16

Jaja Haha!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers