Mn eerste hengstenshow (1-4-2002 Nieuwe Heuvel) + foto's!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Mn eerste hengstenshow (1-4-2002 Nieuwe Heuvel) + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 10:19

Ja en gisteren was het dan eindelijk zover! Mijn eerste hengstenshow die ik mee gemaakt heb! Haha! We gingen voornamelijk voor Paddox, waar Jurga's Jurga Haha! ook door gedekt is... Het veulen is er nog niet maar het zal niet zo heel lang meer duren.
De hengstenshow was supercool en ik kan nu ook al verschillende rassen uit elkaar houden Haha! jaja best knap van mij he Knipoog Bloos
En het was natuurlijk ook nog grappig om 2 paashazen een dressuurshow te zien opvoeren Tong uitsteken Cool Hieronder nog een aantal foto's van Paddox!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 02-04-02 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:21

Jaaaah superPaddox!!!!! Het was echt super, hij toonde zich geweldig. Nu weet ik ook weer waarom ik met Paddox gedekt heb, na de afgelopen week een aantal hengstenshows bezocht te hebben en daar enkele erg kwijlable Kwijl hengsten te hebben gezien. De blessure is over, Paddox will be back! Haha!
En ja, de show was veeel beter dan de vorige keer!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 18:31

Jurga schreef:
De blessure is over, Paddox will be back! Haha!
En ja, de show was veeel beter dan de vorige keer!!!

ja hij komt vast en zeker terug! Zelfs ik vond hem er heel goed uitzien dus dat zegt nogal wat Knipoog Maar ik heb al zin in de volgende hengstenshow Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 18:33

Haha, dan kun je nog ff wachten I guess, dat is pas in februari! Haha! Maar ach, we zullen Paddox vast al eerder weer in actie zien! Kwijl Maar eerst: de BABE!!! Superbabe! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 19:46

Ahhhhhhhh wat is ie mooi!!!!!!!!! Echt wel!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Ceffyl, criollo_yess, Dark7, desireeee_x, Hicaria, joyceberends, Marilu, Poety, Symke, Vinny12511 en 114 bezoekers