Van zo'n klein !#@$%# sh i tlandertje gevallen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Van zo'n klein !#@$%# sh i tlandertje gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 17:18

Zoals de meeste hier wel weten heeft Debbie (xxx_debbie_xxx) 4 verzorgponytjes, 1 is 100% sh i tlander en de andere 3 zijn nog iets met Welsh denk ik.

Maar ik was een stukkie brommer rijden met Arjan (mijn vriend) en Thomas (een gewone vriend). Gingen we even bij debbie langs.
Debbie stond met Suus, een vriendin van haar, Snollie te poetsen (ja ik weet het, verschrikkelijke naam, mahja dat heb je als je mij een naam laat verzinnen he ). Dat is dus die 100% Sh i tlander
Dus ik zeg: 'Hee Debbie ga er eens op?
Maar dat wou ze niet want ze had er nog nooit eerder opgereden. Ik had er wel een keer opgezeten en toen was ze braaf. Dus ik dacht: Nu vast ook wel....
Dus ik erop (zonder zadel en gewoon halstertouw vast gemaakt aan halster).
Snol deed niks... Ik geef been... Geen reactie... Nog een keer been... VETTE RODEO!!! Dus ik vlieg eraf op mijn rug. Op dat moment deed het niet zo'n pijn dus ik wou er weer op gaan.... Ik geef niet op Knipoog
Maar dat beest was helemaal geflipt haha, Debbie had hem vast maar hield hem niet meer dus dat beest rent weg.
Hebben we (Ik, Debbie, Suus, Arjan, Thomas) zo'n half uur achter dat beest aangerend, misschien nog wel langer.
Eindelijk hadden we hem en toen gingen ik Arjan en Thomas naar huis.
Maar nu heb ik echt wel vet pijn in mijn rug!!! Huilen

Charmotte 4-ever!!!


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 17:28

Tsja, shetlanders he? die zijn vaak eigenwijs, ik ben ook vaak zat van mijn shetje af gevallen. Maar die word dan niet helemaal gek, dat is echt een braaf beestje, maar we hebben wel een shetlander die ook veel humor heeft.

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 17:42

Ja ik ging altijd naar Ponypark Slagharen in zo'n huisje met een pony erbij. Nou ik kwam altijd wel thuis met iets: Een keer een blauw oog (vette kopstoot), knie open, hand open enz.
Ze zien er zo schattig uit, maar ondertussen.... Schijnheilig

Charmotte 4-ever!!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:29

wwwwhahahaha Pling Dat heb je met sheties. Bij mijn vorige verzor pony is er niemand die erop gereden heeft en zonder vallen vanaf gekomen Pling hihihiih. Die dachten ooo zon kleine daar val ik niet van af, nou wel dus Haha! Of ze zaten helemaal onder de modder Haha! Dat vet lache Haha! Nou als je er nog 1 x op gaat.................. suc6 Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 20:46

Ja je blijft ook zo moeilijk zitten op die shetjes vind ik...
Tenminste ik blijf beter zitten op een pony, maar ik ebn dan zelf ook erg groot.
Mahja ik stap dus echt niet meer zo gauw op een pony die ik niet ken, want heb echt hele erge pijn in mijn rug!! Frusty

Charmotte 4-ever!!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:13

Dit is ook de rede dat je op een shet moet leren rijden! Zijn klein en dun dus je hebt bijna niets onder je. Gewoon je evenwicht bewaren en op je kont zitten. Ik ben er ook ontelbare keren af gevallen(ook zonder zadel en met een haster en touwtje).
Zelfs vandaag van Dennis nog bijna. Hij was echt onwijs vuil aan het bokken(dat doet hij normaal nooit). Hij moest ff op vallen voor de merries. Gister ook al in eens. Op de terugweg naar huis(van het land af). Hij liep wat met Tammy te klooien, beetje duwen en happen naar elkaar(langs de weg, zonder zadel met een pony aan de hand). Oke, gebeurt wel vaker, ik vertrouw ze dat ze geen echt gekke dingen doen. Kwam d´r in eens een bok uit, hij wou in de bocht door galoperen en hij kan z´n evenwicht in de hoeken nog niet zo goed bewaren en bedacht in eens dat dat eigenlijk niet hoorde. Een onwijze vuile, gemene bok. Niet normaal meer. Maar 1 waarschuwing met m´n stem en het was weer over.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 07:49

laat maar
Laatst bijgewerkt door obelix op 11-03-02 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

keep calm, I'm engaged!!! <3

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:11

ik ging laats op shetje van bar rijden ( barb)
gewoon voor een keertje
en idd precies zelfde verhaal.
vette rodeo niet gevallen na een tijdje ging het goed kon gewoon been geven met soms een klein rodeotje Haha!
maar verder was ze heel braaf Lovers
enneh beterschap met je rug
en obelix wat wilde je zeggen?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:17

Haha, het is dat ik veel te groot ben om op een shet te gaan zitten, anders leek het me ook wel een keertje lol... Haha! Grapje!! (Voordat iedereen me uitdaagd *grin*) Maarre beterschap met je arme rug... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:05

ja dit herken ik Haha! !! niet dat mijn vz pony zo raar doet , maar toen ik voor ongeveer de 2de keer naar buiten ging met bassie(al een tijd geleden) gingen we ff galopperen op een zandpad hij was druk en natuurlijk kon ik hem aan het eind niet houden ,je kan daar 2 kanten op rechts bos in en links naar manege.en ik wou dus rechts maar bassie wou links .en uiteindelijk gingen we rechtdoor maar daar was soort van slootje ,hij sprong over het slootje en ik pleurde eraf hij rent de manege op m'n zus erachteraan ook te paard,nou het is goed afgelopen maar ze kunne eigenwijs zijn Knipoog Haha!
nu isie gelukkig veel braver Lachen

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

hhahahahaha ze zijn onwijs lief vin ik !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:30

Haha! heeej mensen

nou bij mij moet je niet aankomen dat het sh i tlanders zijn want ik ben mega fan van ze en in collendoorn moet je gewoon ff een lief beesie hebben en dan is het TE gek !!!

okeeej okeeej nu zijn jullie zo van nou ja maar dit en dat nou okeej er zijn wel sh i tlanders bij maar het blijven gewoon shetties bij mij *LOL*

ik wil later ook een shetje geen onwijs paard jaah misschien ook wel maar eerst een shet !!!!! ik ben ook een keer in een weilnad met mijn vriendin der verzorgshetjes en (pony's trouwens maar het gaan om de shetjes !!) natuurlijk ging mijn vriendin ook wij dachten oow we gaan f lekekr in het weiland rijden met halster en touw nou er ston deen hele kudde paarden dus die shetten denken ook heeej dara moeten we zijn dus hun in volle galop Tong uitsteken
over de greppels springen wooowie eng joh en dan huppa naar de kusse toe een paar keer geprobeerd maar das moelijk hoor in volle galop zinder zadel springen Verdrietig nou dat doe ik dus nooit meer zonder hoofdstel in owwja en nu !!!!
toen ging ik nog ene keer naar het hek en jah hoor dara gingen we weer volle galop greppels springen en toen een greppelspringt ie en gelijk een scherpe bocht naja dan val je kij hard op mijn STUITJE AUUUH maja gebeurd is gebeurd ahahahaha kan er u wel om laggen das de enige keer dat ik ooit van een pony afben gevallen Haha! oowja en een keer met shet en al ik in galop (had hij al een tijd niet gedaan dus die wou wel gelijk) hoppa sturiklt ze en daar lag ik in de blubber en het paard onder de blubber wel zielog vond ik het eerder voor de shetje dan voor mij Haha! maar dat noem ik niet echt vallen heo kan je nou als je paard ook op zen bekkie gata Frusty nou wil je meer van me wetuh dan pb je me maar ff


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miiej, onpaard, Sanet en 66 bezoekers