Mijn voorjaarsbom

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naz

Mijn voorjaarsbom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 14:35

Nou, het is weer lente. Ook Ironique heeft dat aardig in de gaten Haha!
Afgelopen weekend had ik niet gereden omdat ik toen op de meeting bij Prisca en Marco was. Toen is er alleen met haar gestapt.

Normaal gesproken boeit het haar niet zo als ze 2 dagen weinig gedaan heeft, maar afgelopen maandag dacht ze daar anders over Haha!
Het was dus mooi weer en ik de buitenbak was weer goed, dus daar lekker gaan rijden. Alleen zat de bak vol met spoken die voor het menselijk oog niet te zien waren, dus ze vloog er al een paar keer vandoor. Toen er in het weitje naast de bak ook nog een paar paarden los werden gelaten was het mis: van de ene kant naar de bak naar de andere (= 80 m) in een noodgang met een stuk of 5 megabokken er bij. Ik zat nog, vraag niet hoe, maar volgens stuiterde we de buitenbak uit om vervolgens de binnenbak binnen te stormen en daar maar verder te rijden Scheve mond

Daar maar door gereden en ging verder prima. Een fris paard is wel een stuk fijner te rijden, zolang ze geen spoken zien Haha!

Gisteren weer die buitenbak in, maar nu aan de longeerlijn. Een half uur lang werd er alleen maar gescheurd en gebokt, geen rust in te krijgen. Ontspannen longeren was er dus niet echt bij en ze was ook niet moe te krijgen. Toen het uiteindelijk iets beter ging maar gestopt, en haar ff los gelaten samen met een ander paard. Dat was binnen een minuut afgelopen aangezien ze zich niet wist te gedragen Lips are sealed , en niet zo lief was tegen dat andere paard en vervolgens weeeer te keer ging. Normaal gesproken niet zo erg, maar er waren in de bak nog mensen aan het rijden die daar dus last van hadden. Dus maar op stal.

Maar ik moest en zal het voorelkaar krijgen om haar rustig door die buitenbak te laten sjouwen!!! Sigaar Vandaag was de volgende poging. Eerst maar weer even aan de longe, ging al beter, maar het waaide wel heeeel hard, en hier en daar bevonden zich weer een hoop spoken... Toch erop gestapt daarna, geen prutsmuts, rijden. Ze was nog ff druk en toen was het klaar. Eindelijk weer lekker ontspannen gereden, ze kan het wel!!

Lopen er meer paarden rond met dit soort verschijnselen? Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 15:16

mmhh heb je nog zin op een bommetej te stappen ?? Leys mag namelijk volgende week weer aan het werk hihi.

Zie je maar wat even stilstaan kan doen Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Cody

Re: Mijn voorjaarsbom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 15:17

Naz schreef:
Maar ik moest en zal het voorelkaar krijgen om haar rustig door die buitenbak te laten sjouwen!!! Sigaar
Lopen er meer paarden rond met dit soort verschijnselen? Haha!

Geduld is een schone zaak Schijnheilig
Ben laatst EEN UUR bezig geweest om een rondje normaal met Dira door de buitenbak te komen. In stap wel te verstaan. Hiervoor had ik haar al aan de longe gehad en dat ging mwoaaaaah redelijk Haha! Maar toen ik erop ging was die vertrouwde persoon op de grond weer weg en vond ze alles weer supereng. Maf beest. Ik kreeg haar gewoon niet over de EB-lijn en staken, en steigeren en moeilijk doen Gaaaap Of zichzelf 180 graden omgooien en keihard weg proberen te galopperen.
Kijk en dan denk je dat zij eigenwijs is, maar dan ken je mij nog niet }>
Al had ik dagen door moeten gaan, ik wilde gewoon dat ze een rondje normaal over de hoefslag zou lopen. Na veel prutsmuts is het me dan eindelijk gelukt door de zweep langs haar hoofd te houden zodat ze niet naar binnen durfde te stormen.
Dus ja, er lopen meer paarden rond met dit soort verschijnselen Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie