Weer gezwommen !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Weer gezwommen !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 15:38

Ik zal het kort houden (geen tijd-geen tijd-geen tijd!)
Maar ik heb dus afgelopen vrijdag voor het eerst dit jaar weer écht gezwommen met Buster, hij zit nog wel in z'n wintervacht, maar daarvoor hadden we heel wat hulpjes mee; veel handdoeken, lekker zand waar hij in kon rollen, en een lekkere warme deken tegen het afkoelen. (en voor mij soort gelijks!)
We hebben wel gigantisch genoten, en hopen nu dat het snel weer zo lekker is!

lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:02

Wat grappig zeg! Party!!

(kort he) Doei!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:50

Wat leuk!! Kon dat hier maar...lekker zwemmen met paard lijkt mij superleuk! Veel plezier nog Lachen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:58

He Nadia,

Gaaf zeg!!! Lekker goed voor Buster's conditie, en ook voor die van jou lijkt me Tong uitsteken

Groetjes, Mirjam

ikke

Berichten: 37544
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 00:02

Hmmmmmm, gaat dat bij jullie ook met grote paarden? Of het daar niet diep genoeg voor? Ik moet zwemmen met mijn paardje van de dierenarts, als ik die mogelijkheid had, dusse, Indien mogelijk kom ik een keer langs.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 00:14

Is dat ven bij Someren dan niets voor jou? Dat is volgens mij diep genoeg voor een paard. Hier in de buurt is ook een ven waar wel eens mensen met hun paarden gaan zwemmen. Vorige zomer zag ik ze daar tenminste genieten. Ik heb het maar niet gewaagd met mijn leren laarzen aan Haha!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 09:43

Ik zwem dus in een gedeelte van een beek. Daar is een gedeelte afgegraven voor zand dat daar opeen kan hopen, en het is de bedoeling dat een eind daarachter ook hagedisjes en dat soort schattige beestjes komt.
Daar waar ik meestal zwem kan ik nog net lopen (met ong. 1.80m lengte komt m'n kop nog net boven water, dus voor een paard zal dat ook te lopen zijn.
Maar je kan er wel gewoon verder de beek in (doe ik ook wel eens, loopt langzaam af, geen drijfzand, en geen gevaarlijke watervallen ofso), je kunt daar wel behoorlijk meters maken, ook met een groot paard.
En ach, ik ben nog nooit hele grote muskusratten tegen gekomen... Knipoog
Dus wie durft... }> Vingers aflikken !!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:21

Hahaha gaaf man! Party!! Party!! Party!! Party!! Ik wil okk een keer zwemmen met mijn knollie Lovers Maar ja dan moet ik eerst een plaats vinden waar het kan!! Strand? Kwijl Cool *LOL*