Gezwommen met Chess

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Gezwommen met Chess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 21:14

Vandaag met Littleroosie naar een klein meertje geweest met 2 meter strand Haha! . Hebben we Chess lekker laten zwemmen hij vond het heerlijk hij ging eerst half rollen in het water en ging met z'n benen in het water "spelen" zo trappen haha vet skattig! gelukkig een zweetmes mee en heerlijk in het zonnetje op laten drogen. Daarna een deken op CHess met een dekensingel vast en rustig terug gereden! Hij was harstikke braaf. We kwamen onderweg ook nog een welsh A merrie tegen, en meneer (hij is hengst) gedroeg zich weer keurig Kwijl . Terug op stal was hij weer helemaal droog en hebben we nog wat foto's gemaakt die komen misschien nog wel in the Picture als het goed is. Hij was weer stalend wit!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:17

lieffffffff, ík wacht!! hehe Knipoog

morgen ookw eer ff mooie foto's van bonanza maken Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:28

wat leuk zeg!
ik ga als het goed is ook een keer met shetjes zwemmen lijkt me super gaaf!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 21:37

Jaaa.. dat is gaaf! Doen wij ook vaak, alleen dan in zo'n boutmeertje (sorry mensen) die je gewoon over kan steken zonder zelf natte voeten te krijgen (type: ondiep en klein), maar zelfs dat vind ik al zooo gaaf!! Lekker doorheen baggeren en die spetters in je gezicht enzo.. **zucht**

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 00:43

Het was idd leuk, maar wat was dat water koud aan onse blote voeten!

Maar ik had dus foto's gemaakt maar m'n pc zit te poedersuiker en dus krijg ik ze er maar niet op.