Eerste proef: eerste punt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Eerste proef: eerste punt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 14:31

Yes yes yes!!! Ik had afgelopen weekend mijn eerste wedstrijd met mijn nieuwe paardje en hij gedroeg zich superdepuper en ik was zo trots!!! Hij deed verschrikkelijk zijn best wat resulteerde in onze eerste winstpunt! Wat een topper! Ik ben nu helemaal gemotiveerd en heb me alweer voor drie nieuwe proeven ingeschreven….
Haha! Lovers


lisanneloveshorses

Berichten: 46
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:06

Zo, dat is echt knap zeg! *LOL*
Hopen dat jullie nog ver zullen komen, met wedstrijden! Clown



Doei!!!!!!!!!! Party!!

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:35

tja, leuk is het wel, maar de volgende keer kun je ook een of ander jurylid van in de 70 met bolhoed treffen die amper het juryhok kan bereiken en vervolgens bij elk klein foutje een 3 of 4 toekent, terwijl je normaal een 6 zou krijgen.
Mijn ervaring met dressuur: balen, vreselijk, dan weer hoge punten, dan weer hele lage. Houding en zit van de ruiter is de ene keer een 5 en de andere keer een 7. Alsof ik anders op een paard ga zitten??? Echt niet.
Ik probeer het nog 3 keer, en dan is het gebeurt, ik ga lekker springen, heb 1 winstpuntje.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 15:50

Yep yep, je hebt helemaal gelijk. Het blijft een subjectieve bende, maar gelukkig had ik in de beste proef de beste punten (heb ook weleens andersom gehad Verward ). Verder vind ik het toch leuk om te gaan (als het goed gaat he Haha! ), ik rijd even een aantal punten en ga dan weer thuis trainen tot ik klaar ben voor de volgende klasse. Mijn paard vindt het super om er zo'n dagje uit te zijn, ik zie het echt als schoolreisje. En ik wil m toch wel minimaal naar de M rijden, daarna maakt het me niet zoveel meer uit (denk ik nu...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, hanne2001 en 14 bezoekers