Karin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 07:48

Ik wil je zo onwijs veel plezier toewensen in kiwiland!
dat je maar veel lol mag hebben en lekker bruin wordt ene stuur wat zon hierheen ben die sneeuw zooooooooo zat!
groetjes!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:47

jaaaahhh heel veel plezier enne ik heb je geen boek kunnen toesturen want ik had je adres niet dom,dom,dom en daar kwam ik dus net te laat achter. of ja net op tijd want ik stuur altijd alles net op het randje op. maar je leest het dus wel als je terug bent.

(moet je me wel eff je adres doorseinen)

lat nog wel wat van je horen he?

Ik zal je gaan missen..hihi al die nachtelijke gesprekken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 12:12

Hihi, mutsje ben ik toch, dacht dat ik je mijn adres al eens gegeven had. Ik mail het je wel ff, en dan heb ik wat te lezen als ik terugkom. Lachen

Enne Kim: ik zal m'n best doen om een pakketje zon te sturen maar ik kan niks garanderen. Kiwi's (dus Nieuw-Zeelanders, niet de vogels Knipoog ) schijnen nogal bezitterig te zijn wat hun hoeveelheid zon betreft... Lachen

P.S. Wel prachtig hoor, een besneeuwd Utrecht vanaf 3 hoog. Maar inderdaad, voor paardrijdend Nederland niet zo heel erg fijn... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 12:21

Enne... ik zal jullie ook best gaan missen! Nu zit ik elke dag (vaak tot na middernacht) achter mijn pc en straks zal dat beperkt zijn tot hooguit een half uurtje per 2 of 3 dagen... Dat wordt afkicken! Maar als ik de mogelijkheden heb, laat ik natuurlijk wat van me horen!

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 12:42

wanneer vertrek je dan precies??
enneh ik wil wel ruilen met die kiwiers ik beetje meer zon en zij mogen mijn besneeuwde achtertuintje wel hebben Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 14:13

Veel plezier en geniet ervan.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 14:21

Ik vertrek morgen om 17.30, moet in ieder geval 2 uur van tevoren inchecken dus ik wil er om ongeveer 15.00 zijn voor een plekje bij het raam! Lachen

Op dit moment ben ik als een idioot aan het opruimen en inpakken. Zucht. Maximaal 20 kilo mag ik meenemen, ik wil zelf niet meer dan 17. Nou ja, afgelopen zomer lukte het voor 2 weken ook en voor 6 weken heb je echt niet zoveel meer nodig... Denk je dan. Pfff... Boos!

BTW: Heb in Australiƫ eens met 28 kilo rondgelopen. Dat waren echt geen grappen meer. Heb toen ook heel veel weggegeven, achtergelaten en naar huis gestuurd... Lachen

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-02-03 14:33 ]</font>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 16:10

Afijn, een paar uurtjes later:

Denk niet dat ik al die zooi die nu op de bank ligt in m'n rugzak krijg... Boos!

BTW: In het noorden van Nieuw-Zeeland (waar ik begin) is het nu 20 tot 23 graden. Niet echt strandweer, maar wel lekker weer om te relaxen en dingen te doen. Beetje regen in aantocht maar de Kiwi's schijnen er wel blij mee te zijn want het is al weken hartstikke droog geweest.

Voor een overzicht: <a href="http://www.weather.com/intl/countries_index/New_Zealand.html" target="_blank" target="_new">http://www.weather.com/intl/countries_index/New_Zealand.html</a>

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 16:15

Een hele fijne vakantie......en vooral heel veel plezier!!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 16:19

lang leve de lol he Karin!

You go girl.. en we horen het wel...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 17:04

Ha Tof man!!!

Hee, groetjes he, ga je alleen???

Danielle

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 17:41

Thanks! Yep, ik ga in m'n eentje - me, myself and I Lachen. Maareh... in Australiƫ was ik nauwelijks alleen, stikt daar ook van de backpackers dus het zal hier ook wel erg gezellig worden. Heb trouwens wel een paar adresjes, ook (dankzij Heike) van een vrouw die Trakehners fokt. Heb er erg veel zin in, zeker als ik nu zo naar buiten kijk en weet dat het in NZ 20 graden is... Lachen

BTW: Laatste nieuws is dat alles hoogstwaarschijnlijk toch in mijn tas gaat passen! Maar we kijken het nog ff aan. Nu eerst door de vieze blubbersneeuw naar de supermarkt glibberen om iets eetbaars te halen, gelukkig is-ie tot 8 uur open... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 19:11

Heel veel plezier! Lachen Lachen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-01 11:39

aaaaaaaah je gaast naar cathy leuk!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Mark0919 en 36 bezoekers