leroy verteld:een ander mens op mij en ik helemaal nat!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

leroy verteld:een ander mens op mij en ik helemaal nat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 19:48

zo, maar even 2 verslagjes in een, anders worden jullie helemaal gek van me.

gister, zondag, ging er ineens iemand anders op mij(stoere leroy)zitten, ik dacht: wat is dit nou weer..??
het vrouwtjes was er wel gewoon maar die liep me toch te klagen en ging op haar lui reed aan de kant zitten, en ik moest werken!!pffff
ik vond het zoo banketstaaf dat zij niet hoefte en ik wel!!dus ik deed lekker heeel moeilijk en het meisje dat op mijn rug zat viel er bijna vanaf.
toen ging het vrouwtje ineens wel op mij zitten, dus toen deed ik wel een beetje mijn best en was ik weer wat blijer.
maar toen ging ze er weer af en ging die andere er weer op!!!
toen deed ik weer lekker vervelend en dat vonden ze niet leuk! Knipoog
toen werd ik afgezadeld, dus ik dacht:yes!ik ben klaar.
maar nee, toen moest ik nog zelf rennen!! Lips are sealed

de volgende dag, vandaag dus, ging het vrouwtje gelukkig wel weer rijden. alleen ze kan ineens niet meer zo goed drijven..ik weet niet wat dat is hoor, misschien dat het iets te maken heeft met die zwarte dingen die ze aan haar benen heeft...die zien er zo recht uit.
vandaag na het rijden werd ik ineens helemaal natgespoten!!helemaal van top tot teen!!!dat vond ik toch wel een beetje lekker hoor in die hitte lekker nat.
toen kwam er ineens iets blauws(mijn baasje zei dat het sjampooo ofzo was....kan dat??)dat rook echt heeel lekker.
toen ging het vrouwtje lekker over me heen wrijven, heerlijk was dat!!
toen kwam dat water ineens weer!!!
maar godzijdank kreeg ik daarna zo'n lekker oranje ding(wortul ofzo..?), die wilde ik zoo graag dat de helft weer uit mijn mondje viel maar dat mocht de pret niet drukken.en kreeg ik lekker mijn zweetdekentje op.
en toen mocht ik lekker mijn hokje in en bixjes knabbelen!!!

toen moest mijn verloofde werken, haha, ik hoefte lekker niets te doen en zij zich maar uitslofen!!!

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:09

Ja ja! hayley en leroy zijn me een vreemd stel hoor! maar wel heel lief!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 20:13

ja, vreemd zeker.
dan zeggen we: een beetje vreemd maar wel lekker Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie