Knallen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Knallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 18:38

Vandaag eens even flink geknald in het bos. Ze was echt zo gek als een deur, 2 versnelling: hard en heel hard. Voorjaar in d'r bol. Maar wel bij me blijven, als het echt even 'ho' moest omdat we iemand moesten passeren, dan was het ook echt 'ho'. Om daarna gelijk weer weg te spuiten als ik even wat meer ruimte gaf, maar ach, voor een keertje moet dat kunnen, ga d'r geen gewoonte van maken, maar ze had duidelijk behoefte aan eens een keertje lekker gek doen.
Echt geweldig genoten, in draf leek het wel een draver en in galop ging ze er echt zo bij liggen, helemaal uitgestrekt, mooi! Mooie brede paden uitgezocht in een deel van het bos met weinige wandelaars.
Het is absoluut niet mijn gewoonte om zo door het bos te knallen, maar af en toe is het wel heel erg leuk! Gipsy had er echt enorme lol in, oren d'r op, snorken en gaan! Niet opzij springen ofzo, overal over of doorheen crossen zonder aanstellerij (mijn buitenritten met een jachtruiter werpen vruchten af Haha! ) , super!
Rondje waar ik normaal 2,5 uur over doe in een normaal tempo hebben we nu in een uur minder gedaan Bloos
Daarna nog even losgelaten in de paddock, waar ze nog een keer uit haar dak ging. Ze zit echt lekker in haar vel!
De lente zit in de lucht!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 18:49

Zo! Die had dus echt de lente in de kop! Inderdaad geen gewoonte van maken, maar voor een keertje is het zalig.... Pas wel op dat ie morgen niet stijf is, maar ach, dat zal jij wel weten! Nu maar hopen dat ze de volgende keer wel lekker rustig is in het bos. Met Ed zou ik dat dus echt niet moeten doen, die zal nooit meer rustig een bosritje maken... *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 18:58

Stijfheid zal wel meevallen denk ik, ze heeft lekker gerold en ik heb nog een hele tijd met haar aan de hand gestapt, dus dat komt wel goed. En anders is het gewoon pech hebben, komt ze ook wel weer overheen, we hebben in ieder geval lol gehad!
Morgen gaat ze met haar eigenaresse naar buiten, dan loopt ze een klein beetje stijfheid er wel weer uit. Ik denk dat ze zich wel gedraagt, is redelijk opgevoed wat dat betreft, ze was nu ook goed te hanteren, ho is ho (en gas is gas Haha! ), maar ze wou gewoon heel erg graag, nou laat maar gaan dan voor een keer, moet kunnen. Als ik de hele weg had willen stappen dan had dat ook gekund, al was ze dan waarschijnlijk wel zwaar gefrustreerd geworden Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:23

Oh wat heerlijk klinkt dat! Eerdaags wil ik echt weer naar buiten!

Ik had me ook zo verheugd om dit weekend met Nap te gaan rijden (rondje Spanderswoud had ik me al helemaal op verheugd) maarja het is een weekend met 6x per dag 5 min. stappen en 10 min. afspuiten geworden Huilen .

Balen, nog even een weekje of 2 doorbijten en stappen/afspuiten en dan mogen we weer!

Geniet er maar lekker van hoor Margreet, eerdaags komen we je opzoeken Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 19:27

Dat staat! Samen een rondje Spanderswoud doen als Nappie weer in orde is.

Ik ben vandaag naar Anna's hoeve geweest, daar zijn tenminste niet zoveel wandelaars. Daar word ik echt scheitziek van! De Vuursche is ook goed te rijden, als je daar een beetje midden in het bos blijft valt het ook mee met de wandelaars, zijn zeker bang om te verdwalen Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:34

Margreet schreef:
Dat staat! Samen een rondje Spanderswoud doen als Nappie weer in orde is.



Deal Haha!

Regel ik een trailer anders is meneer al helemaal bekaf als ik in Hilversum aankom Haha! Kunnen we idd wel lekker naar Anna's Hoeve gaan of de Lage Vuursche! Oef, zit me er nu al op te verheugen Party!!

BTW, zal Nap leuk vinden, hij is namelijk, ondanks z'n ruinheid, nog steeds snel gecharmeerd van merries Bloos

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:32

napoleon schreef:
BTW, zal Nap leuk vinden, hij is namelijk, ondanks z'n ruinheid, nog steeds snel gecharmeerd van merries Bloos


Gipsy heeft vandaag even kennisgemaakt met haar nieuwe buurman: ook een ruin. Alsof je een schakelaar omdraait: hengstig en niet zuinig ook! Hele gang vol met guts, bah!
Dus dat wordt een spannend ritje haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Jaloers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:47

Oh, ik ben zo jaloers op je! Hier was het gisteren weer een beetje aan het sneeuwen en alles is zo beroerd modderig! Ach, ik kan niet wachten tot de zomer komt!