Mijn toppie knollen, lees en geniet!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Mijn toppie knollen, lees en geniet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 17:38

hoi hoi menshjus!!

ik ga ff vertellen over mijn lieverds!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
wij hebben zelf 3 pony's:

1 nrps rijpony merrie van 5 jaar,d-pony, ze is een schimmel en een verschrikkelijk springwonder. ik rijd met haar dressuur-, spring-, en crosswedstrijden. buitenrijden, crossen en springen vindt ze leuk. naam:faye ( ook wel feetje)

1 nrps rijpony ruintje van 7 jaar,d-pony,hij is een palomino, en hij is de beste knuffelkont op aarde dat er bestaat, ik rijd met hem dressuur- en springwedstrijden, maar heb de laatste tijd( jaar!!) niet veel gereden i.v.m een peesblessure en een kneuzing in zijn rug. naam: golden gamble(ook wel gamble of gammie)

1 new forest merrie'tje van 1 jaar ,meet nu al 1.20m, ze is donker bruin, en ook een dikke knuffel. naam: navarra (ook wel nafje)
-------------------------------------------------------------------------------------
en verder rijd en en verzorg ik nog een paard van mijn instructrice:

1 kwpn dressuurpaard van 14 jaar, ze is een schimmel van 1.65m, ik rijd nu met haar dressuurwedstrijden. ze mag van de eigenaar niet springen, omdat ze ermee gaan fokken, en omdat ze dressuurgefokt is, en niet zulke sterke hoeven heeft. naam: garita, (of ook wel witje)
--------------------------------------------------------------------------------------

ik ga er hier in dit onderwerp vaak over vertellen, en mischien dat ik er foto's bij kan plaatsen.

--

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

onderlinge wedstrijd pony's/paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 17:48

hoi hoi, hier ben ik weer!!

ik ga gelijk ff vertellen wat ik gisteren heb meegemaakt met onze pony's/paard:
--------------------------------------------------------------------------------------
onderlinge wedstrijd ponyclub/paardenclub samen.

ik moest eerst 's morgens om 9 uur als 1e dressuuren met Garita (witje), dat liep heel goed, en nog wel voor de eerste keer ook.

daarna moest ik snel faye opzadelen voor de dressuur, maar dat liep voor geen meter, ja alleen de rechtergalop haha.

's middags meost ik springen met faye, voor de eerste keer in het L springen, ging super goed, 2 x foutloos, alleen een beetje te langzaam! normaal is ze niet te houden maargoed!!
--------------------------------------------------------------------------------------
uitslag van deze dag!!!:

dressuur met garita: 1e plaats met 171 punten!!!!!!!!! (10 punten verschil met de 2e plaats!!!) en nog wel voor de 1e x gestart met haar Lachen Lachen
dressuur met faye: viel me nog mee, en had ik echt niet verdiend, 6e plaats, met 149 punten.
springen met faye: 2e plaats!!!!!! dit was voor de 1e x met faye in het L springen!! Lachen Lachen
--------------------------------------------------------------------------------------
groetjes sanne en de paardjes!!!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

dinsdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 17:58

haaaayyyy,
--------------------------------------------------------------------------------------
vandaag had ik tentamens op school (blegghhh!!! ) en het heeft gelukkig ook nog voordelen!! ik was al lekker vroeg uit, dus was ik naar de pony's gefietst, ik heb eerst gamble gelongeerd en daarna heb ik er even zonder zadel opgereden, want ik mag er nog ff niet op rijden met zadel omdat hij dan zo weer last krijgt van zijn rug, ik moet eerst een goed passend zadel zien te vinden voor hem. nouw maar ik had hem dus ff zonder zadel gereden en hij moet van de dierenartsen van de paardenkliniek heel diep lopen met zijn hoofd zowat tussen zijn knieen, en dat deed hij wel goed vandaag. Schijnheilig
daarna heb ik gamble, faye en navarra in de wei gezet (lopen allemaal bij elkaar in de wei), en gamble en faye lekker zonder deken want het was echt mooi warm weer vandaag.
--------------------------------------------------------------------------------------
ik schrijf de volgende keer wel waarom ik zonder zadel gereden heb, en waarom het ander zadel er niet opmag, waarom die last heeft van zijn rug enz, daar heb ik nu helaas ff geen tijd voor.
--------------------------------------------------------------------------------------
groetjes sanne