Doe je een goede daad......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Doe je een goede daad......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 22:30

Na een klote dag op het werk, goede collega van ons heeft vandaag na 13 jaar dienst ontslag genomen en dat kwam nog al hard aan,
was ik vanavond echt toe aan een ritje.
Daar ik nog niet op mijn eigen paarden kan rijden(nog geen zadel) mocht ik mee op de fjord van een stalgenoot.
Zijn we halverwege, zien we daar een gewonde meerkoet in de berm liggen. Wij de dierenambulance bellen die zouden komen.
Wij ondertussen een snel rondje bos. Kwamen op de terug weg nog 2 mensen van stal tegen.
Later op de plek waar de meerkoet lag was net de DAmbn. gearriveerd(half uur later na het telefoontje!!!)
Was dat beest weg, wij zoeken en zoeken nergens meer te vinden.
Nou ja jammer dan.
Kom ik op stal , komen onze andere stalgenoten terug en die vertellen doodleuk dat ze een heel zielige meerkoet hebben helpen vangen en dat een meisje dat beestje had meegenomen Haha!
Ach ja dan moet de DA maar eerder komen hoor. lekker optijd.
Maar goed beestje ligt lekker warm vannacht met eten en hopelijk is dat grietje zo verstandig om dat beest naar een opvang te brengen.
het stomste is eigenlijk nog dat de vogelopvang nog geen 100 meter verderop zit. Echt stom hadden we nooit aan gedacht Boos! Frusty Haha!

Maar heb lekker gereden(gecrosst *LOL* ) was wel ff fijn na zo'n K dag.