eerste keer gereden op Leroytje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

eerste keer gereden op Leroytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 21:31

vandaag kreeg ik mijn zadel, ik was vet zenuwachtig dat die "deskundige"geen deskundige zou zijn en dat leroy moeilijk zou doen en noem maar op.
maar..het viel allemaal mee.
het meisje dat kwam passen was heel aardig en bleek ook nog eens vlak bij ons te staan met haar paard.
ik heb op een stuk of wat zadels gereden.
het eerste zadel was een global, ik zat erop en dacht: wow, dit is het helemaal.
daarna nog wat andere zadels gereden, er was er nog 1 bij die ook lekker zat dus dat werd twijfelen.
ze lagen allebei goed op leroy(dat kon ik zelf ook wel zien)dus dat kon ook de doorslag niet geven...
ik heb toch de global gekozen omdat het daarbij gewoon liefde op het eerste gezicht was en omdat ik hem toch wel iets mooier vonde(die andere had een beetje ribbeltjes leer, niet veel maar toch, dat vind ik dus niet mooi)
met rijden was hij heel braaf, alleen dat op en af zadel en op en af stijgen steeds vond hij toch niet helemaal optimaal.
hij was echt heel lief, er kwam een grote wagen voer brengen die stond naast ons stil(naast de bak he) en daar moest hij dus langs maar dat was totaal geen probleem.
dat meisje heeft hem helemaal de hemel in geprezen, mijn stoere knol Lovers .
dat hij zo mooi correct gebouwd was en goede sterke benen had enzo Haha!

daarna ben ik er 's middags nog even "echt" op gereden.
het ging wel redelijk, maar niet echt dat je zegt geweldig. in het begin was hij een beetje drammerig(zo van ik wil niet stappen!!, ik wil draven en dan vooral heeeel hard)en ik had nog wat moeite met uitzitten(hij heeft hele mooie gangen alleen als je erop zit is dat toch niet echt een voordeel)na een tijdje was hij rustig en kon ik normaal zitten.
hij was toen dus heel braaf, alleen bij een changementje werd hij een beetje over enthausiast(ik had het daarvoor ook al gedaan en toen deed hij het wel normaal relaxt...maar ja, ach)

daarna nog even met sumisha geruilt(ze mocht hem voor me uitstappen, lief he, hahaha)ze steeg op en zei meteen:jezus wat zit jou zadel lekker, haha, LOL
hayley was ineens heeel klein en smal(het scheelt maar 4 cm maar die buik is toch wel een verschil..)maar dat ging wel lekker eigenlijk, nog even gereden en dat was het weer.

morgen weer lekker rijden op MIJN pony en misschien naar buiten.

hij is trouwens al veel rustiger geworden, met zadellen stond hij te slapen, heeeel schattig.
en toen hij buiten stond lag hij(voor het eerst, normaal rolt ie wel heel vaak maar staat altijd meteen op)ik heb een mooie foto gemaakt volgens mij was hij echt heel mooi gelukt, maar daarna stond hij wel meteen op...maar ja..hij moest toch naar de andere bak om gezellig met hayley te knuffelen(is z'n favo bezigheid)

Lotte B
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 10:58

heej lautje
klinkt allemaal goed!
ga je je foto op bokt zetten? of hebbie dat al gedaan?
ik wil heel graag een keer komen kijken, maar dat weet je al, is dat ok?
cu vandaag op de manege denk ik!
Lachen greetz van Lotte