Ik spring nog met Bolivia!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon 2

Ik spring nog met Bolivia!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 22:41

Vandaag gesprongen met Maddox. Ging niet echt lekker natuurlijk de eerste keer. 95% van de tijd zat ik voor de sprong en 1 x was ik te laat en toen viel ik er af. (niks aan de hand en Maddox stond meteen stil "super!").

Volgens mijn instructeur spring ik nog alsof ik op Bolivia zit. Die sprong veel sneller dan Maddox. Maddox is wat trager op de sprong en ik zal dus goed been bij moeten gaan houden.

Maddox was super, hij springt alles, rekent zelf en loopt gewoon rechtdoor.
Heb niet teveel gedaan, maar was wel heel leuk.

Morgen weer dressuren!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:15

Toch mooi dat het zo goed met hem gaat! Altijd goed, zo'n makkelijke springer Lachen

Toch grappig dat je met die twee paarden zo anders springt. Eigelijk ook wel logisch, je was zo aan Bolivia gewend.
Ach, nog een paar keer, dan zit je goed op Maddox toch?
Gaat de dressuur ook goed?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 07:19

hai
heb je al foto's, ik ben erg benieuwd!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 09:40

Leuk joh! Dat doet me denken aan mijn zusje gister met Voltrack. Voltrack snapt het principe springen nog neit helemaal, en er echt warm voor lopen doet hij niet. Omdat zij toch wel wat foutjes maakte (zij is gewend dat zo'n beest er vanzelf op aan loopt en SPRINGT, en niet stapt) weigerde hij op een gegeven moment alleen maar. Zij kwaad, instructeur uitleggen wat er mis ging. Voltrack is sowieso een luie donder, dus moest ze veel later in verlichte zit gaan, en gewoon tot de sprong doorrijden. Vond ze wel moeilijk. Het zag er dus ook wel een beetje grappig uit Schijnheilig . Toch wel knap voor een arabiertje, want hij heeft wel gesprongen! Al was het erg traag...

Gelukkig kan Maddox het al, want een onwillig paard leren springen is niet erg leuk. Gewoon lekker oefenen, dan komt het vanzelf. Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie