Kwam Spirit voor ons op???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Winston!!
Berichten: 93
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 16:30

Priscilla en ik waren een tijdje bij Spirit aan het knuffelen enzo. Toen liepen we even weg om naar de kantine te gaan. Toen beet het pensionpaard dat naast Spirit stond zo naar ons, en toen probeerde Spirit dat paard te bijten, naar hem toe happen enzo? Kwam ze nou een beetje voor ons op of beet ze gewoon naar dat paard voor zichzelf zeg maar?
Ik ben er ff nieuwsgierig naar, anders zou ik dat wel heel lief vinden (als ze voor ons op kwam).

Onderschrift met foto's vervangen


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 16:34

moeilijk te zeggen als je t niet gezien hebt. in ieder geval vond spirit t niet leuk dat die andere pony dat deed. Kan heel goed zijn dat spirit hoger in de rangorde staat en chago gedrag naast zich niet tolereerd

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 16:37

Ik denk dat er maar heel weinig paarden zijn die bewust een mens beschermen. Ik heb het Joop zien doen. Maar meestal lokt de een de ander uit. Als Hercules sjaggie kijkt, dan gaat Voltrack (tussen hen in staat Joop) ook sjaggie kijken. En dan is het dus matten. En Jopie lelt wat tegen de schotten en 't is weer over. Ook als een van de paarden naar mij sjaggie kijkt staan de anderen meteen met de oren in de nek. Jopie heeft een keer Hercules van mij afgetrapt. Sindsdien is hij THE KING op stal (voor mij zeker), maar hij heeft ook wel eens gewoon onder mijn neus met Herc of Vol staan kibbelen. Dat doen paarden nou eenmaal, zeker als ze grotendeels op stal staan.
Maar 't zou kunnen hoor.
't Kan misschien ook wel een beetje bezitterigheid zijn. Dat ze jaloers zijn, en ook geknuffeld willen worden, en dan gaan kibbelen over wie er mag knuffelen.

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Winston!!
Berichten: 93
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 16:40

Maar wij liepen dus langs dat paard gewoon en die beet naar ons, en toen deed Spirit dat.

Onderschrift met foto's vervangen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 16:46

Toen ik een keer Zinga uit de wei moest halen liep Pambri naast me. En elke keer als er een paard op me af liep joeg Pam die weg. Echt lief!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 23:01

Bolivia hapt ook naar andere paarden als zij bij mij staat en het andere paard wil ook aandacht. Gewoon jaloezie denk ik

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 23:11

nou, lekker lief pam. een trappende pony.
Nee, ik denk niet dat een paard dat zoet om jou te beschermen ofzo, een paard denkt niet als een mens

Winston!!
Berichten: 93
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-01 13:49

He, jammer Knipoog

Onderschrift met foto's vervangen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 20:08

Dat weet je maar nooit. Een mens denkt immers ook niet als een paard.
Enne... ookal trapte ze, dan was ze nog lief hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 21 bezoekers