heel rondje gegalopeerd, zonder bokken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

heel rondje gegalopeerd, zonder bokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 21:49

Jamaica ging weer goed vandaag.
Eerst lekker gepoetst, waardoor ikzelf veranderde in een haarbal.
Toen opgezadelt, de bak in, en rijden maar.
Stap en draf gingen goed.
Ook het afwenden bij A of C vanuit draf, dan stap, dan halt, dan stap en dan weer draf ging super.
Tijd weer voor een galopje dus.
Eerst op de linkerhand. Weer een flinke bokpartij, maar ik kan ze gelukkig nog steeds uitzitten (scheelt af en toe weinig, maar weinig is net genoeg he! Haha!)
Terug genomen, en nog een x proberen. 1 bok en ze zat in galop. Nu was het voor mij dus kwestie om haar ook in galop te houden, maar met veel aanmoediging van mijn stem lukte dus.
Lekker even aan een los teugeltje gestapt, weer opgenomen, even gedraafd, en toen op de rechterhand in galop.
Ik ga zitten bij C, leg mijn benen aan, en voila, of ze nooit anders had gedaan! Ze kwam wel iets van de hoefslag af, maar ik was al super trots, geen bokje, geen staartzwiep, helemaal niks!
Zo zie je maar, ook met geduld ipv dingen eruit meppen kom je waar je zijn wilt.

Daarna nog stiekum ff aan een halstertje op honey de bak onveilig gemaakt.
Had al in geen eeuwen meer op haar gereden, dus ff crossen. Jeetje zeg, wat is hon smal vergeleken met jamey!!!!
Ben toch wel erg blij met mijn 2 super mutsies!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:10

Gek gevoel he! Van een 'groterd' in eens weer op een 'kleintje'.
Maar geweldig dat het zo verschrikkelijk goed ging. Lekker he, steeds een stukje vooruit. Dan weet je waar je het voor doet en kan je steeds op nieuw weer trots zijn.