Nieuwe stal!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 15:25

Niet banketstaaf bedoelt hoor maar voor mij kwam het zo negatief over en dat vindt ik zo jammer Verward . En dat is nu juist iets waar we het in Algemeen over hebben dat het gaat ten koste van de sfeer hier op Bokt Huilen . Tuurlijk je mag zeggen wat je wilt maar ik had het idee of wij het niet meende wat wij zeiden en dat is wel zo.

Jura heeft lang zitten twijfelen (volgens de berichten) en nu heeft ze de beslissing genomen. Ik vindt dat we dan haar moeten steunen en dat doet iedereen. En als het toch tegenvalt over een paar weken zien we dan wel weer het is goed dat ze het probeert *LOL* . Maar zover klinkt Maartje erg positief en nu maar hopen dat het zo blijft Party!! .

gr Pris

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 17:02

Ik ben heel blij met alle steun want dat heb ik vaak even nodig. Ik ben in elk geval heel erg opgelucht dat ik daar weg ben en ik hoop dat het met de paarden goed zal gaan.

Madelein, ik sta nu op een boerderij met maar 4 boxen, een buitenbak en weidegang. Heerlijk rustig dus! De paarden hebben erg veel ruimte om buiten te lopen!

Kim, ik stond helemaal verbaasd over mijn kleine Razinda. Ze was zo gigantisch braaf, met een beetje overredingskracht ging ze de trailer in, achter mij aan Lachen
Ook in de nieuwe box gedroeg ze zich zo goed en het was net of er een soort tevredenheid van haar af straalde, heel apart. Gisteravond toen ik nog even ging voeren begonnen de paarden te hinniken toen ik ze riep! Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:04

Jura> nou zie je De paarden zijn dus super blij dat ze daar eindelijk weg zijn *LOL*
wie weet dat Jur nu ook minder sjago doet met poetsen enzo omdat ze het nu beter naar d'r zin heeft?

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:06

leuk! dta je een nieuwe stal hebt!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 22:03

Naja, net als iedereen ben ik blij voor je! Dat in elk geval de verhuizing goed ging.
Hoop dat het ook in de toekomst zo goed blijft gaan!