Gereden!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 20:53

Nou, vanochtend vond de fysio dat het weer een heel stuk beter was, dus ik mocht van hem wel weer rijden (maar wel voorzichtig!). Het longeren ging ook heel goed, dus ik dacht: ach, beetje stappen. Party!! De fysio ontdekte ook nog toen ik zei dat ik halverwege mijn rug ook pijn had dat er een werveltje scheef zit. Of dat al zo was weet ik niet, ik heb wel vaker daar pijn gehad, maar sinds het ongeluk is het allemaal wel ietsies erger...

Dus na het eten snel omgekleed, broekie aan, laarsjes aan en naar buiten. Joop keek meteen naar mij: Hé, kom je voor mij? Ja, ik kom voor jou. Oh, mooi. Lekker gepoetst, niet té want hij verhaart als een gek en als je iets te enthousiast wordt heb je gelijk een hele lading haar over je heen. En toen maar eventjes zadeltje gepakt. Joop: Weet je zeker dat je wilt rijden? Scheve mond Ja, dat wist ik wel zeker. Oh nou, prima. Toen hij zijn tuigje op had keek hij alsof we dat gíster nog gedaan hadden. Hmm, ik dacht het niet, maar goed. Lachen
Licht aan, en de bak in. Ik had voor het idee mijn helm op gedaan. Dus daar gingen we. Eerst aansingelen... pfoe dat heb ik geweten Verdrietig maar je moet er wat voor over hebben. Daarna voet in de beugel, en oh wonder, ik kwam er nog op ook. Wel zo stijf als een plank, dus ik plofte meer in het zadel dan dat ik netjes ging zitten (en daar baalde ik wel van, want dat vind ik heel belangrijk), maar Joop kon het allemaal wel begrijpen. De lieve goeiige sul! Lovers Nou, en stappen maar. Ik had een beetje verwacht dat hij een beetje onvoorspelbaar zou zijn. Schrikken, of wat dan ook. Maar helemaal niets. Hij leek wel een beetje onregelmatig (terwijl ik toch echt gezien had dat hij super liep aan de longe Scheve mond ), en hij was ook best wel stijf. Of nukkig, hij wilde iig niet echt inbuigen en vond lopen al meer dan zat Extreme duivel . Na tien minuutjes stap voelde ik mijn rug al onwijs (de wervel, niet mijn onderrug). Toch nog even gaan draven en dat ging eigenlijk al veel beter. Ik heb wel vaker last van mijn rug, maar dat komt pas als ik een uur aan het stappen ben (daarom heb ik ook zo'n hekel aan stappen). Dus het is wel iets erger dan eerst, maar goed, sjit happens. Dat drafje ging best goed. Joop leek wat onregelmatig, maar hij bleek gewoon stijf. Want toen ik mijn teugels lang deed ging hij gewoon recht door de bocht Pling je moet wat he... Ik heb maar niet gegaloppeerd, was mij te riskant. En ik heb ook maar 5 minuten gedraafd.
Het was echt een super gevoel, maar toen ik weer ging 'uitstappen' deed mijn rug nog meer pijn. Dus langer dan 5 minuten heb ik dat niet volgehouden. Daarna wilde ik er op mijn eigen debiele manier afgaan, en toen voelde ik mijn onderrug wel... Pff, toch maar gewoon afstijgen en super langzaam naar de grond zakken. Eigewijze ik! *LOL* Joop vond het allemaal best, die keek echt zo van: zo, nu goed? Ja, ik heb mijn ritje wel weer gehad. Morgen weer een paar minuutjes en het zo langzaam opbouwen. Voor hem en vooral voor mij deze keer. Lachen Ik hoop maar dat het met mijn rug te doen is, de wervel wordt door de chiropractor binnenkort rechtgezet, dus daar heb ik niet zo lang last van, maar ik wil gewoon paardrijden, dus of hij nou wil of niet. Ik ga lekker rijden. Ik mag het niet overbelasten, want er zit nu al een spiertje die niet helemaal happy is met mijn scheve werveltje Verdrietig Knipoog , dus vandaar dat ik nog geen uren ga rijden, maar 10 rondjes door de bak moet wel kunnen. Ik heb er nu ook goede oefeningen voor, dus het moet gewoon gaan lukken. Ik is happy! Vork Nu maar hopen dat het idd goed blijft gaan! Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:59

Fijn hee dat je weer kan rijden Party!! Party!! Party!!
hopen dat de pijn binnenkort helemaal over is en dat je weer lekekr alles kan doen Party!! succes

http://www.ziezoo.com Kinderlifestyle en design

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:44

Succes Laui! met je SuperJoop!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 08:04

lekker joh dat je weer even gereden hebt!!! voorzichtig aan doen he Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 10:17

Dat zijn iets betere berichten! Maarre: luisteren naar je lichaam hoor. Gaat het niet, dan gaat het niet! Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 10:28

Cool zeg....geloof het best dat het weer fijn is als je weer op een paard zit.
Maar doe rustig aan anders word het straks met je rug alleen maar erger.....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie