pittig springpony'tje??

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yentl

pittig springpony'tje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 18:56

je ziet het echt aan hem.. hij heeft de lente in de bol. hij vind het heerlijk om te crossen, hard over de hindernis te gaan (nee dat mag die niet maar dat wil die wel) etc

expensive zette altijd iets te vroeg af met springen en hij ging best hard erop af.

nu zijn we weer met hem bezig, om dat springen te corrigeren. hij zet nu al beter af en crosst niet meer zo over de hindernis heen als jij dat niet wilt.

hij doet het dus al veel beter Lovers zijn techniek is beter geworden en hij is ook nog best wel snel..

zal wat worden met de springwedstrijden Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:03

leuk zeg Lachen
die van mij kan ook zo crossen... maar gelukkig alleen in het bos als ie iets te enthousiast is... en dan zet ie ook wel ens te vroeg af... en da krijg je van die leuke sprongen Haha!

maarreuh...wanneer zien we je op jumping A'dam... dit jaar al???

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:29

ihih hij is echt vooruit gegaan sinds gister he?
nu kan hij tenminste over een sprong van 30 cm in draf over Haha!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 21:56

*Tequila* schreef:
leuk zeg Lachen
die van mij kan ook zo crossen... maar gelukkig alleen in het bos als ie iets te enthousiast is... en dan zet ie ook wel ens te vroeg af... en da krijg je van die leuke sprongen Haha!

maarreuh...wanneer zien we je op jumping A'dam... dit jaar al???

ja in het bos!! wow dan is t echt een cross monster! Haha! nou jumping a'dam.. ik denk het niet he Lachen
maar ik denk wel dat ik een snelle tijd haal met mijn cross monstertje Tong uitsteken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie