Escala voor het eerst los met ander paard...!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 12:28

NBu lieg ik een heel klein beetke, want jaren geleden is Scaal op de wei echt wel los geweest met andere paarden, maar op mijn vorige stal stonden de paarden altijd apart dus die jaren terug tel ik gewoon lekker niet mee... Knipoog In ieder geval...gisteren opperde het meisje van mijn stal dus dat ik Escala wel eens gezellig bij haar paard in de bak kon zetten, want madam (Scaal) heeft het zo naar haar zin op de nieuwe stal dat ze niet graag los in de bak staat, want dan kan ze de andere paardjes niet mer zien en dan wordt ze hyperverveus...gaat ze staan weven bij het hek enzo... Verward jammer natuurlijk... Verdrietig Juist zo lekker als ze ff lekker buiten kunnen staan zou je denken...in ieder geval, ikke: uhoh...durf ik dat wel aan... Haha! de laatste keer dat ze los was met een ander paard heeft ze een trap gekregen en er zoveel trappen voor terug gegeven dat dat andere paard 6 krammen nodig had... Huilen Maar goed, gewoon doen zei zij, dus heeft zij Escala er bij gegooid...hahaha, ik te grote angsthaas om het zelf te doen...hihihi, ze hebben ff een keer gesteigerd maar Escala was zo op haar hoede dat ze de rest van de tijd maar bij Univers uit de buurt is gebleven, *LOL* *LOL* *LOL* Voor iedere stap die Univers in haar richting deed deed zij er 2...LOL!!! Al net zo'n "angsthaas" als haar baasje he...hihihi...maar het ging dus best goed (ze moeten toch ook samen op het land he, kunnen ze maar vast aan elkaar wennen...)en ze stond tenminste niet te wecen en te schrapen in de hoek van de bak. Echt leuk!!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:44

gaaf! leuk dat het goed ging Party!! ik hoop voor je dat het altijd goed gaat!! Haha!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:46

Leuk verhaal hihi...Als ze vaker los komen te staan samen zal Escala misschien weer wat meer durfen, wie weet gaan ze dan samen kroelen!! Das zo'n leuk gezicht Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:09

Ja das veel beter voor escala, kan ze lekker wennen aan een vriendje! Straks met zijn tweetjes de wei in, dan hebben ze ook wat meer ruimte en kunnen ze, als ze al mot krijgen, elkaar een beetje uit de weg gaan.
Lekker hoor, lekker zonnetje en een vriendje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gigixponys, Ilse_123, mooney, Vagabondo en 130 bezoekers