Typisch het karakter van je paardje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 15:48

Als alle paarden buiten staan en ik wil wodan pakken denk hij van ja doei ik blijf waar ik ben Tong uitsteken . Maar al gaan de paarden naar binnen dan wil hij het liefst als een v/d eerste mee genomen worden Haha! ,want anders wordt hij kwaad en gaat hij irritant doen.Of alle paarden staan binnen en hij in de regen nog buiten,omdat ik niet eerder kon komen nou dan heb ik ruzie met hem pooh!
Zelf vind ik dit wel een mooi karakter voorbeeld.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 19:28

*grinnik* in dit topic herken ik een heleboel dingen die mijn paardjes ook doen!

Zo kruipt Shakyra ook onder alle draden in de wei door (hoe ze het doet is mij nog steeds een raadsel Haha! ) en dan doe ik altijd net alsof ik een beetje boos word, en dan kijkt ze me zo aan van "wat is er nou? ik doe helemaal nix fout" En tja.. dan heb je het haar meteen weer vergeven. Dus vorige keer had ik haar weer achter de draad vandaan gehaald, minuut later gaat mevrouw er nog eens onderdoor! *zucht*
Of als ze net eten heeft gehad, en het is op dan legt ze haar oren in d'r nek en blijft ze mijn heel de tijd kwaad achterna lopen, gelukkig bijt ze niet ofzo.. maar het is wel lief om z'n kleintje stampvoetend boos achter je aan te hebben lopen Haha!

Dus af en toe ben ik ook weleens een beetje boos op Shakyra of Mazzel, maar die lieve blik in hun ogen maakt dat je gewoon niet eens boos kan zijn Lovers