Flanagan door de bosjes...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Flanagan door de bosjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:34

Vandaag ben ik voor het eerst met flannie naar buiten geweest.
Eerst kwamen we op een pad wat vrij breed was, daarnaast een fietspad.
Op dat fetspad reed een scooter waarvan flan schrok, gevolg: Bokkend ervandoor.

Even later gingen we galloperen, het meisje waar ik mee reed zei: Blijf maar even achter me.
Dus ik er netjes, braaf achter, komen we bij zo'n stuk pad waar in het midden water lag, en 2 weggetjes erom.
Ik flanagan proberen achter hella te houden wat doet ie: Hella rent linksom de plas heen en flana de rechts Frusty Frusty wat er toen gebeurde mag joost weten, maar ineens zat ik dus in volle galop door de bosjes heen Bloos Frusty Schijnheilig
En hij bleef maar rennen totdat hij zo lomp was om zijn neus te stoten en stond hij ineens stil Bloos
Ik weer de bosjes uitgekomen, en toen zijn we we verder gereden en was hij vrij braaf!

Een klein uurtje later waren we weer heel op stal!
Dat was me mijn dagje wel Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:32

Melissa 't takkewijf en Flannie de bosjesman Haha!
Agjah, Flannie heeft wèl karakter Knipoog

Verder ging het dus wel goed?
Mooi Lachen

Wie weet, kom je "even" naar t spanderswoud toe, meetingkje met Nic Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:32

haha de bosjes in. Ik zie het al, weer zo'n eigenwijs paardje! Volgens mij zijn ze dat allemaal Knipoog Zou het zo baas/verzorger(-ster) zo paard/pony zijn? haha Knipoog

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:13

ha ha, komisch verhaal!! maar het was vast niet zo leuk toen het gebeurde... zeker wel ff schrikken he?!! gelukkig is het goed afgelopen!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:18

Nou misschien ligt het aan het ras: veel mensen denken dat Tinkers zo braaf zijn, maar ze kunnen behoorlijk eigenwijs zijn! En lomp haha, ze laten zich niet weerhouden door wat takken en bosjes.

Die van mij had gisteren al regelmatig in alle rust over boomstammen gedraafd in het bos, van die dunne, net balkjes...
Maar die ene dikkere boomstam... daar SPRONG ze overheen.

Als ze nou eerst in drievoud een aanvraag had ingediend bij Dorinepien of ze alstublieft als beginneling toch voor het eerst in haar leven met iemand op haar rug mocht springen...
Dan kan ik me voorbereiden. Knipoog

Maar nee mevrouw doet het onaangekondigd en galoppeert daarna als een volleerd millitary-paard achter de andere merrie aan... alsof er niets gebeurd is.
Hm.
Ja Melissa, die onverwachte dingen zijn eigenlijk het leukst! Party!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:57

hehe zo'n lekker lompe tinker actie *LOL* *LOL*

had die van mij gister ook last van... slootje war je dus best normaal doorheen kunt stappen werd aangezien voor een sloot waar je met een mega jump over heen moet! en de boomstaetjes werden in volle galop genomen... stoppen ging nog net... maar hij had er aardig zin in (was maar een buitenrit van 3,5 uur hoor, maar meneer had nog genoeg energie over!)

liefs Renée

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 15:58

Ik schrok niet echt, had erge lol eigenlijk maar ik was al een hele tijd melig.
meestal lig ik helemaal in een deuk als een paard iets doet wat ik niet wil of gewoon doet waar het zelf zin in heb Haha! (vraag maar aan lunatic hier op bokt, toen ik op haar paardje zat wou ze ook niet wat k wou en ik had eigenlijk alleen maar lol Haha! )

Gelukkig is er niets gebeurd nee!

Bedankt voor jullie reacties!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Ubermetrics en 88 bezoekers