Beetje laat maar: 1e echte buitenrit met Bonanza gemaakt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Beetje laat maar: 1e echte buitenrit met Bonanza gemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 20:55

Wat ben ik toch trots op dr, als een pauw Haha!
Zaterdag saampjes met Pieteke (pietekegeorge) naar Bontje op de fiets geweest, was SUPERDESUPER heerlijk weer Knipoog Eerst even uitgebreid de box uitgemest, die was me toch vies Boos! Ze staat nu in een andere box, die van bries, en Hendrik had de box neit eerst schoongemaakt *MUTS* dus je kon precies onderscheiden wat bonanza had gedaan, Bonanza is HEEL netjes, en wat briessie had gedaan, hehe...
Gepoetst en opgezadelt, even in de bak gereden, en touw eraan en gaan met die banaan Haha!
We zijn langs wielrenners, skeelers, trekkers, mensen die bomen aan het omzagen waren, honden, tikkende vlaggestokken, kinderwagens en auto's geweest... en.... geen kik *TROTS* Alleen de 1e keer langs die mensen die bomen aan het omzagen draafde ze even aan....

Ik ben echt zo trots, heb ook nog een klein stukje gedraafd....

Die avond Anja even opgebelt en die was al net zo trots op mij en bonanza als ik op bontje Lovers
Ze vond het echt heel goed Haha!

Het is ook wel goed voor haar, anders kan ik alleen maar in die slome bak hobbelen Haha! en nu krijgt ze ook wat afwisseling Lachen

Ik had vorige week bij Maaike (party-girl) al een bosritje gemaakt, dat ging ook SUPER, ze zocht toen wel vrij veel steun bij Cor, maar die bleef koel en dus zij ook...


Dit moest ik ECHT ff kwijt Lachen


kus -super trotse- Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:02

Tof joh! Dat ze zo braaf is, rijd je nu vaak buiten met dr? Echt gaaf, dribbel schijt in zn broek van skaters Haha! ben ik ook vandaag achter gekomen haha *LOL*
Binnekort foto's van bon en jou op buitenritje?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 21:31

haha ja hoor Tong uitsteken
Ik durf nu wel een buitenritje te maken, ze is zo braaf, natuurlijk wel emt iemand erbij...
haha maffe dribje :p

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

buitenritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:40

Lekker joh dat het zo goed gaat. Ben vandaag voor de eerste keer alleen naar buitengeweest met Webster. Ging ook heel goed kwamen 5 treinen tegen ofzo veel fietser en auto's andere paarden niks aan de hand. Stap tempo was wel vrij hoog en afentoe en hupje maar dat moet kunnen vind ik. was hiervoor nog maar 2 keer met een ander paard naar buiten geweest dus vind het wel dapper van hem. En hij moet nog 4 worden. Ben dus ontzettend trots op hem Party!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 22:09

ja is een heerlijk gevoel als je paardje het zo goed doet he, echt een KICK Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Tinkermuts en 136 bezoekers