oke dan ook nog MIJN verslag van ermelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

oke dan ook nog MIJN verslag van ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 22:00

Oke, eerst mijn les gereden en om half 2 zaten we in de auto.

Rond half 3/ 3 uur kwamen we daar aan. Dus ik rondgekeken of ik Honey of Dennis ergens zag. Niet gezien, maar ik liep dus naar daar waar de keuring was, de Koningin Beatrix hal.

Ik een beetje rond gekeken tussen de hengstjes. Op een gegeven moment zag ik Stef zitten bij de stand van de NMPRS. Ik natuurlijk niet met mijn stomme kop daar heen gelopen en even gezegd dat ik ook van Bokt was, want STEL JE VOOR dat ze NIET Stef was.

Later wist ik het toch echt zeker, maar nog niet erheen. Na een tijdje stond ze bij toeval naast me en keek ze in MIJN boekje voor het nummer van Dennis (138 ik kan het echt wel dromen nou!!)

Later ben ik nog met mijn vader naar Dennis toe gelopen en OOHHH wat is hij mooi en wat kan hij showen!!

Ik heb flink veel foto's gemaakt van hem. Later met een paar kleintjes de ring in, maar Ciska werd met Dennis in een hoekje gezet en ik had echt zo iets van 'Oh jee wat nu??' Dus later mocht ze in de ring blijven en er moesten ook nog een paar anderen komen maar die kwamen niet opdagen, Dus de ringmeester ( Verward correct me if i'm wrong Verward ) zegt zo van 'Ja ik zal je maar niet langer in spanning houden' en toen bleek hij DAGKAMPIOEN TE ZIJN!!!! Nogmaals GEFELICITEERD!!! Party!! Party!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:03

klinkt als een mega gezellige dag!
snel je foto's laten ontwikkelen hor!
ik ben kei nieuwsgierig naar die dennis-foto's!
Lovers

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:09

Leuk he. Stond daar wel banketstaaf met Den in dat stomme hoekje. Maar we hebben het ook ergens voor gedaan!
Jammer dat we niet ook gemeet hebben. Nou ja, jij wel met mij maar ik niet met jou.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:45

Waar blijven de fotos ?

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 19:49

vandaag op gehaald, alleen nog geen tijd gehad om ze in te scannen... ze zijn er deze week!! (bijna een heel rolletje Dennis Bloos )