WHAAAAAAAAAAAAAAAAA het gaat door!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macario

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA het gaat door!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 19:49

ik heb vanaag eens ge├»nformeerd hoe het nou zat met die pony die ik misschien kon gaan rijden als boris weg is: Isatie B , Welsh-K ├Ś Arabier, ingeschreven bij stamboek welsh K enb heeft keuringen etc gelopen. heeft Z gelopen en is echt een ZWAAAAAAR mooi beestje!! echt niet normaal.. kan echt SUPER hard crossen en heeft een conditie van hier tot tokio.. het is echt zooo'n gave knol!! binnenkort komt de eigenaar een keer langs bij boris en dan zei ze dat ik m wel ff mocht rijden om te kijken wat ik van m vind.. ik weet het toch al Tong uitsteken oh ik ben echt zo blij zo gelukkig echt wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:51

Goed zeg, leuk voor je !

Kiss Linda Party!!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 19:54

tnx.. oh ja ik mag er ook wedstrijden op rijden en ik mag er alles mee doen wat ik wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Lachen Kusje

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:22

Party!! gefeliciteerd. gaaf zeg Haha! Moet hij nog wel gekeurd worden, of is dat al gebeurt als dat al gebeurt is zo ik heb ook erl weten Haha! hhihihih Nog veel suces greeetzzzzzzzzz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie