Vandaag wilde ik mijn superlieve jonge paardje even zijn hoefjes nakijken (we hadden net gewandeld) maar meneer stond te eten ennn.... hij haalde uit met zijn achterbeen!!! Ik ga verder heel kalm met hem om, maar dit vond ik een uitgelezen moment om terug te trappen. Ik geef hem een schop onder zijn kont (ja op de voetbalmanier) en ik val opeens om omdat mijn been niet meer terugkomt!!! Ik kon niet meer lopen, en ik had net nu mijn telefoon binnen laten liggen. Er was ook niemand thuis. Ik ben halverwege de wei flauwgevallen van de pijn, ik dacht ik alleen maar: dat paard moet uit de buurt, maar het was helemaal zwart voor m'n ogen, mijn oren krijsten dus ik wist niet waar hij was. Ik naar binnen gekropen op één knie! Ik had een harde krak gehoord, dacht echt dat mijn knie aan gort was! Ik heb mijn vriend gebeld, en terwijl ik zit te krijsen aan de telefoon strek ik mijn been en ik kan opeens weer erop staan!! Heel raar. Vriend weet nu zeker dat ik gek ben. Maar nee, de telefoondokter zei dat mijn knieschijf uit de kom was geweest....
Nou ja eind goed al goed, ik heb mijn lesje wel weer geleerd, géén paarden schoppen. (of met je tenen naar voren