Men&ruiter megaverslag!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Men&ruiter megaverslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 20:48

Op donderdagavond hadden Anouk en ik alles al schoongemaakt zodat ik op vrijdag om 12 uur uit mijn werk gelijk aan het wassen en vlechten kon.
Tijdens het wassen en vlechten hadden we al een boel lol maar we waren net klaar toen om 2 uur mijn vader kwam om ons weg te brengen.
Akerna en Maaike kwamen ons uitzwaaien en daar gingen we opweg met een zooi spullen ! pffff de achgterbak bomvol en de achterbank ook ergens onder de spullen zat anouk nog.
De heen weg duurde ruim een uur en ondertussen wat heen en weer gebeld met Doree die al in Hardenberg was om de stand in te richten etc.

Tegen kwart over 3 kwamen we aan en om 4 uur zou de beurs open gaan.
beetje rondgekeken paarden en spullen opgeruimd etc.
De Hal op zich was erg leuk en gezellig maarja geen losrijbak dus dat moest je in het begin van je show doen.
Nouja mijn vader uitgezwaait wat gaan eten en toen moesten we al opzadelen.Het was 10 keer niets.
ik geloof dat er hooguit 20 mensen zaten en soms duurde het wel 10 min voordat er ook maar 1 iemand door het gangpad liep langs onze stand.
Maar goed in de shoiw was hij best braaf iets kijkerig maar ach dat mag toch?
de Kur ging redelijk teminste het begin totdat er een kind op de bakrand was geklommen en er later afsprong dat was net toen ik daar reed dus lodewijk schrok zich te pletter en knalde er vandoor.
eerst uit schrik sprong ie weg maar daarna had ie zoiets van ik ga naar de uitgang vind het wel best.
dwars door mijn hulpen heen dus Ik heb 'm eerst op een voltetje getrokken maar toen ging hij alleen langzaam galoperen.
dus toen maar grof op de rem gezet niet netjes en zeker niet tijdens een show.
Kreeg er later commentaar over wat ik op zich kan begrijpen maar als Lot thuis door hulpen heen banjerd pak ik 'm aan (gebeurd gelukkig niet vaak hoor!) en dan zou ie het op shows/wedstrijden wel mogen? das oneerlijk voor het paard dan mag het wel en dan niet.
nouja er zaten toch maar 20 mensen Haha!

Toen er later op de avond niet veel meer mensen kwamen hebben we de stand gelopten en zijn we zelf gaan shoppen Pling
Om 22.00 sloot de beurs en gingen wij op weg naar onze slaapkamers jawel we hadden 2 luxe kamers 2 douche's (1 koud maar okee) 2 wc's en een zitkamer en dan een slaapkamertje waar we met 3 luchtbedden lagen.
Doree moest en zou als eerste douchen ondertussen ging ik vast aan de passoa *LOL* Doree had dus een koude douche en was niet blij toen ze er onder vandaag kwam.Ze ging de andere douche even proberen en die was warm hehe dus daar hebben anouk en ik gedouched.Nouja doree ook aan de passoa en daarna aan de flugel voor haar kunstje met haar tong (yeaah!) Anouk kwam niet verder dan 4 slokken passoa want het was haar te sterk (watje) nouja een boel lol verder zijn we een rondje wezen maken langs de paarden (was immers stalwacht) om toen te gaan slapen.
Nouja slapen ik moest steeds doree wakker maken om te vragen hoe laat het was. Extreme duivel toen ik eindelijk sliep werd ik wakker gemaak door een anouk die riep kim doree kotst kim doree kotst (leuk joh!) (dit mag ik trouwens niet vertellen van doree) maar het lag aan het eten Schijnheilig
Okee weer proberen te slapen maar ik moest nog een rondje doen langs de paarden.
Doree vond ik zielig dus die wou ik niet weer wakker maken op zoek naar mijn phone om te kijken hoe laat het was.
jeetje zeg dat ding was nergens te vinden alle kastjes tassen en zakken na gezocht ook alle plankjes maar hij bleef ontvindbaar.
conclusie hij was opgebeemt door aliens.
De volgende ochten was hij nogsteeds spoorloos maar gelukkig belde doree mij zodat we het geluid konden vinden en toen was ie terug gestraald naar het plankje naast m'n luchtbed.
Mijn luchtbed was lek dus het was onwijs koud op de vloer.
Inmiddels was het bijna 8 uur dus renate(akerna wakker gebeld) en vervolgens Bartje Extreme duivel

's middags had ik weer een show en daar waren nog wat bokkers bij Dorine,marjolein, maarten en Akerna Gezellie! Hij ging nu gelukkig een heel stuk beter.
later op de dag waren nathalie en jes er ook nog.
's Avonds hadden ze tijd over en omdat ze het zo'n leuke kur vonden hebben ze mij nog een keer ertussen gepropt cool een extra show helaas pas om 21.15 dus toen was bijna iedereen alweer weg Boos! en natuurlijk ging het toen het beste maar ach lol hadden we wel weer!

na een douche hebben we een killerspin gevangen in het doosje met flugels (eerst de flesjes eruit) maar toen ie zo boos vanaf het venstertje naar doree keek heeft ze 'm uit het raam gezeild.
even gekletst en toen alsblokken in slaap egvallen ik was echt bekaf nu nog steeds eigenlijk.
nog 2 keer paarden wezen controleren 's nachts en toen was het alweer zondag! Mika en Maarten waren deze keer van de partij.
vandaag had ik geen show dus ik kon lekker shoppen een stang en trens hoofdstel gekocht stalschoenen,halster(trok zijn eigen net kapot:( ) en nog veel meer zooi Scheve mond

het was super gezellig en onwijs geslaagt weekend.
op naar volgend jaar dus.
Foto's volgen later

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:03

Nou, mijn ouders hebben je zien rijden hoor!

Ze wisten niet dat jij meedeed, en toen mijn vader mij op de terugweg belde heb ik gevraagt of hij toevallig ook Groningers had zien rijden...

Hij vond het er echt netjes uitzien, en dat zegt hij niet zo snel Party!! Hij wist zelfs je voor en achternaam!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:03

Ik vond t heeeel leuk! Pling
Ook weer wat mensen gemeet! Haha!
Maarten, Renate, Marjolein en Dorine.. Jaja weer 4 bij mn lijstje. Jeuh! Haha! Haha!
Nou, ik vond t echt super leuk.. en Deem ook! Haha! Nooit geweten dat een tinker een snor kan hebben.. Hmmz.. Schijnheilig Bloos

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:59

Hmmm.... Kim... je bent me verd*rie voor!! Boos! Knipoog Ik wilde nog wel de primeur hebben, maarja... dan had ik gisteren maar wat moeten schrijven. Ik zal eens een boekje over jullie gedrag open doen Haha! Ik heb hier een blocnote voor me liggen *LOL*

* Kim gelooft in aliens: het schijnt dat Kim 's nachts op zoek is gegaan naar haar mobiel en haar twee room-mates heeft gepest door te zeggen dat haar mobiel was gejat. Uiteindelijk kwam ze zelf tot de conclusie dat als haar roommates die mobiel niet hadden deze beslist door aliens meegenomen moest zijn. Ze heeft de hele kamer afgezocht en de kast doorzocht maar niets gevonden. Haar mobiel was upgebeamed door ene Scotty Haha! De volgede morgen bleek de mobiele telefoon weer teruggebeamed te zijn door de aliens want hij lag in de kast die zij 's nachts had doorzocht... Frusty

* Zieke Doreé: helaas heeft Kim deze primeur al. Ik kan hier alleen over zeggen dat ik me verbaasde over het feit hoe Doreé eruit zeg... je zou niet zeggen dat ze 's nachts ziek van de drank was. Haha!

* een nieuwe boktliefde?? Lovers : Doreé heeft geloof ik in de tijd dat ik daar gisteren was wel 10 keer met **** aan de telefoon gezeten (hihi }> probeer zelf maar te achterhalen met wie zij de hele dag aan de foon heeft gezeten. Tssss.... mobiele eenheid!! Haha!

* Akerna doet een wake-up call: ondergetekende werd zaterdag-ochtend wakker gebeld door Renate. Hij zei heel stoer dat hij al wakker was en gewoon in bed lag. Gaaaap klopte niet helemaal... *LOL* ik sliep nog als een roosje maar vond het niet erg hoor, moest er toch op tijd uit. thanx renaat! Lachen

* hoe oud is Piggy?? (Anouk, excuse me if I spell it wrong Haha! ): er werd ons nadrukkelijk gezegd dat Piggy 16 jaar oud was plus een paar maanden (dit werd even erg benadrukt) *LOL*

* zoen van een zigeuner: Marjolein had zich voor haar show onherkenbaar opgemaakt en had knalrode lippen Haha! ik had altijd al eens 'lipstick on my collar' willen hebben dus heb ik een smakkerd mogen ontvangen Haha! Ik was daarna helemaal rood. Niet van het blozen, maar gewoon van de lipstick. Ik bloos niet zo snel! Haha!

* Kim is toch geen alcoholiste?????: er was nog wat van de alcohol over van zaterdag avond en ondergetekende kreeg te horen dat Nimber als een zwerver een mix aan haar mond zette zoals je het de zwervers wel eens ziet doen. Er zat wel geen papieren zak om heen, maar toch... *LOL* Euhm.... of had ik dit niet mogen zeggen?? Schijnheilig

Als laatste wil ik nog even een corrigerend vingertje opsteken naar de drie dames (doreé, Anouk en Kim): hebben jullie een beetje lekker geslapen vannacht?? Volgens mij een beetje te vast Knipoog Maar ik hou mijn mond wel stil hoor Haha! Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 07:34

hey dat van die zak was doree hoor ik moest alleen maar dat chemische goedje opdrinken!!!

enne sjuimpje: *bloos*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 09:28

Gaaf dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad daar!!!! Haha! Ik hoor het allemaal wel weer. Enneuh Dorée, was het niet eens diegene waar je mij pas over vertelde??? Nou ja zeg, ik loop weer achter!!!!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 09:28

Ik ben dus met drie vriendinnen zaterdagmiddag geweest!
Het was reuze gezellie, al had ik wel iets meer stands verwacht.
De show van de groningers ging supergoed!
Alleen de schimmel (ben naam ff kwijt) had het niet zo op Lodewijk toen Lodewijk en Kim naast hen kwamen rijden, en gaf een mega-bok richting Lot!
Ik schrok er best van want als die raak was geweest... Bloos

Maar gelukkig liep verder alles heel soepeltjes.
Schijnbaar ook het lekkere 'vloeibare spul' dat 's avonds door de dames naar binnen gegoten werd, waar ik gelukkig niet bij was.

Bij de stand werd Doree gestalkt door Bartje die haar steeds opbelde, en die steeds maar volhield dat hij "echt niet dertien maar al veertien was" Verward
Toen riep ik door de hoorn: "Ik ben al echt wel bijna 35!"
Ik geloof dat ik Bartje daarmee aardig heb laten schrikken, hopelijk heeft-ie nu niet het idee dat ik bejaard ben? *LOL*

Eindelijk Maarten en ook Akerna ontmoet, was heel leuk!
En wat dacht je van een korte ontmoeting met Obsession en haar kleine zoontje Damion...
Al met al erg gezellie dus!
Ik heb ook nog geshopt, maar het werd uiteindelijk alleen maar strijklappen (zwart).
Verder nog naar shabrakjes gekeken maar net datgene dat ik wilde hadden ze niet (meer).
Wel babyblauw, maar aangezien ik volgens Bartje al 'oud' ben en geen baby meer... *LOL* Nou ja.

's Avonds was ik kapot, was om zeven uur pas thuis, en heb dus geen middagslaapje kunnen doen (chemo wor je moe van Scheve mond ).
Het was "Brood naar binnen proppen, omkleden en naar de verjaardag van mijn zwager"...
Maar de volgende dag heeft Cerise mij tijdens de buitenrit weer aardig 'wakker' gebokt! Party!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 10:40

Hey wat leuk! Maar de opkomst was dus niet bijster hoog daar?
Enne... Dorée zich misdragen... die komt zaterdag hier, dus dat belooft wat Scheve mond Haha!

Leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben, en als er weer zo'n evenement is ben ik er bij!! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 12:21

*snif* baal er nog steeds van dat ik niet meekon dit weekend.... maar ik heb wel een meeting via de foon gehad hoor want marjo had mij gebeld zondag *LOL*

wow dus marjo en maarten hebben gezoend??? nieuw boktkoppel?? Haha! Haha! Haha!
IK WIL FOTO"S ZIEN

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:07

Ow wat leuk! Echt jammer dat ik niet kon komen.

En Maarten; zo 'nieuw' is die boktliefde niet hoor... Haha! (Als ik morgen dood wordt gevonden, dan weet ik wie mij vermoord heeft! Doree dus!)

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 15:29

ik mocht niet eens beweren dat ze klonken als een oud stel, jemig om de 3minuten ging die telefoon om maar even te melden dat de ander even terug moest bellen. Haha!
maar zal ook nog even een verslagje typen Haha!
op zaterdag kwamen we om half 11 aan en konden meteen de stal in. toen ik mella net uitgepakt had kwam er al een troep op me afgestormd dat mcjack op de beurs stond en of ik even wilde bevestigen dat het hem echt was (mcjack heeft 4 maanden bij ons op de manege gestaan en heb ik mee gehad naar paard en koets, hij is terug gegaan naar de handelaar omdat hij zich iets te goed ging voelen en begon te bokken tot de ruiter erbij neerviel, wat je natuurlijk niet op een manege kan hebben). De eerste show ging errug goed paarden waren redelijk rustig en de muziek klopte precies. de 2e show vand ie dag ging minder paarden wisten wat er ging komen en in t stap gedeelte begonnen ze zich dus lekker druk te maken omdat ze daarna mochten gaan. het was niet echt druk, dus kon je heerlijk rustig de kraampjes afstruinen (en ik heb helemaal niets gekocht). om 9 uur gingen we naar huis nadat we de zorg voor de paarden aan kim hadden overgelaten en 2 tshirts van iemand hadden afgetroggeld. de volgende dag hadden we weer 2 shows. de eerste ging naar mijn mening niet super omdat mella er genoeg van had en begon te slaan naar andere parden die te dicht bij kwamen en de jongen van de lichteffecten had een leuk nieuw effect gevonden (van die rond draaiende balletjes in verschillende kleuren op de grond) waar een deel van de paarden dus echt omheen moest Haha!. ind e laatste show hadden we er hbijna iemand naast liggen omdat scott het errug leuk vond om een mega sprong opzij te maken voor de lichtballetjes op de grond, maar ze bleef zitten en de rest van de show ging alles goed. daarna weer ingepakt en richting huis aan en thuis heerlijk in mn bed gekropen Gaaaap . was een errug leuk evenement heel netjes geregeld en hopelijk gaan we der volgend jaar weer heen (maar eerst naar ijzerloo 22/23 juni (ongeveer)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 15:35

nu vergeet ik helemala te vertellen dat anky er ook was op zaterdag met saliniro en op zondag met Krack C. maar omdat krack niet op de trailer wilde plassen ging ze met hem naar de stallen en plante hem dus hgeel leuk naast onze tinkertjes hij heeft niet geplast (hij rook een merrie) maar we hebben er lekker wel een foto van (en ik heb m van hel dichtbij gezien)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:29

ach ja
het was zoooooo gezellig
doree die moest kotsen de eerste nacht. kim die mij telkens maar weer wakker maakte met de tekst: ANOUK, PAARDEN WATER GEVEN!!! dus ik weer dr uit, ik had toch niks anders te doen dan slapen en naar dat gekots van doree te kijken en luisteren en ruiken Misselijk
de shows waren heel leuk ,piggy gedroeg zich uitzonderlijk braaf voor zn eerste show Haha! . en verder heb ik me erg vermaakt. en ik heb nog een mooi wit dekje erbij.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:26

Ik heb ook ontzettend genoten zaterdag!
En ik weet ook lekker met wie Doree wel tig keer heeft zitten bellen...
Aan die persoon die haar wilde overtuigen ("Ik ben oud genoeg want ik ben al ..."), zei ik dus maar even gauw door de hoorn: "Ik ook want ik ben al 34 en word 35 in april!"
Toen was die persoon stil.
Maar even later begon ... wéér de leeftijd te verkondigen Verward
Waarom zo'n indruk maken op Doree?
Doree is toch altijd al snel onder de indruk... Tong uitsteken

Gekke boel daar hoor, maar dat kwam ook wel een beetje door de alcohol die rijkelijk vloeide 's avonds en soms overdag (konden ze echt niets aan doen hoor was verplicht }> ).
Lodewijk echter zwabberde dus niet en liep kaarsrecht zijn gestrekte draffie.. Kwijl
Mijn vriendinnen waren supergecharmeerd van hem en ook van Olympic!
Dus Piggy bij deze: jouw paard werd óók mooi gevonden. *LOL*

Al met al een leuke maar rustige beurs, wat opkomst betreft dan.
Want of de showrijders en standhouders zo rustig waren... Verward *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 07:36

Verdorie, ik wou er ook heen! Kijk ik in mijn agenda, heb ik dienst! Dus helaas, ik hoop op volgend jaar! Was anders vrij dicht bij mij in de buurt geweest... (hum hum). In elk geval meer in de richting dan Den Bosch.

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:30

dank je wel dorine
ik vond het ook gaaf dat jullie kwamen en inderdaad die persoon probeerde wel errug indruk te maken op doree. zij was nu niet zo snel onder de indruk van em
}>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Leukertje, maj0, MarieAnne, Mitch_Beauty, su72, Vagabondo, vilheide en 36 bezoekers