boek; tinkers, bonte paarden uit ierland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

boek; tinkers, bonte paarden uit ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 16:32

Ik wil graag het boek; 'Tinkers, bonte paarden uit ierland' van Christiane Slawik kopen.
Nu mijn vraag; heeft iemand ditzelfde boek, en wat vindt je van het boek? (veel inforomatie, plaatjes, etc??)

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 17:09

Ik heb dat boek Haha! echt een aanrader wat mij betreft, er staat heel veel info in, speciaal op tinkers gericht natuurlijk, en verder staat het vol met mooi foto's.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 20:08

Ik heb het boek zelf niet maar wel hem ik hem een keer aandachtig doorgekeken. Het is een mooi boek met hele mooie foto's en er staat veel info. in over de tinker.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 20:14

ik heb het boek niet maar als je het wil zou ik het gewoon kopen
en als ik hoor wat die andere zeggen zou ik het helemaal kopen
maar als je het nog niet zeker weet kun je het toch doorkijken als het in een winkel ligt

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 20:15

ik heb het boek niet maar als je het wil zou ik het gewoon kopen
en als ik hoor wat die andere zeggen zou ik het helemaal kopen
maar als je het nog niet zeker weet kun je het toch doorkijken als het in een winkel ligt

Berna

Berichten: 54
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Beemte(bij Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:20

Ik heb die boek.En ik vind het ook een aanrader. Er staan veel plaatjes in, en ook goede infotmatie dus...... ik zou hem kopen. Haha!

groetjes jessica Knipoog

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 00:32

Dat boek heb ik ook, er staan hele mooie foto's in.
Als je naar de auditiedag komt wil ik het wel meenemen, kan je het even doorbladeren.

Ik heb het overigens ook al in verschilende boekwinkels zien liggen.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:12

YO een vet strak boek!
erst aat veel info over Tinkers in. Veel mooie plaatjes. En ook goede info over het kopen, verzorgen, rijden, gedrag enz over de tinker!

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:59

hoi, ik heb het boek ook gekocht toen ik nog into tinkers was. maar ik heb geen tinkers meer en het boek ben ik eigenlijk al zat. voor €20 inclusief verzendkosten mag je hem hebben

Bon Jovi rules!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:19

Ik heb het boek nu denk ik al weg 12 x gelezen en ik kan er geen genoeg van krijgen!! Echt een aanrader, het staat vol met info en mooie leuke verhalen.

Groetjes Esmeralda

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:48

ik heb het boek ook, er staan mooie foto's in dat wel, maar die informatie vind ik wel meevallen (of tegenvallen, het is maar net hoe je het bekijkt...). Ik vind de stijl van het boek erg truttig het is zo overbezorgd geschreven. Verder heb ik de indruk dat ze bij een aantal hoofdstukken het woord paard vervangen hebben door Tinker, waardoor het lijkt alsof het specifiek voor de Tinker geldt, maar in feite gelden die zaken voor alle paarden.
Als je een ongelovelijk mooi fotoboek wilt hebben, dan raad ik je het boek 'Tinkers, ansichten eines ponys' aan. Een duits fotoboek, met daarbij korte verhalen en gedichten van echte Travellers. Zeer moeilijk te verkrijgen in Nederland, maar ik heb twee exemplaren, dus voor de liefhebber: pb even!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers