Gelongeerd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Gelongeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 20:14

Pffff, wat is dat vermoeiend zeg. Joop was superbraaf, wilde liever niet lopen, maar goed ok dan omdat ik met de zweep erachteraan hobbelde ging hij nog eens wat doen. Ik had voor de zekerheid de bijzetteugels eraan gedaan, dat scheelt wel als hij flink aan de haal wil gaan. Hij was echt heel lief, behalve dat ik elke keer met de zweep achter zijn kont moest zwaaien. Hij liep verder ook gewoon heel goed.
Ik heb hem niet zo lang gelongeerd (10 minuutjes op elke hand), want ik was echt kapot. Ongelofelijk, had ik niet verwacht. Daarna hebben we nog gezellig saampjes door de bak gestapperd. 't Is echt een lieffie. Ik heb mijn rug de hele tijd niet gevoeld, was veel te druk met mijn knollie. Tot ik hem op stal had staan en 'even' iets moest oprapen. Mijn god, ik dacht echt dat ik gek werd. Daarna zuchtend en steunend de paardjes gevoerd, dekens op gedaan. Het viel me nog mee, maar toen ik aan tafel zat om te eten, mèn. Dan begrijp ik wel dat het 6 weken gaat duren. Als ik heel stil zit voel ik niets, maar anders... Op zich is dit nog niks vergeleken met the day after, toen gilde ik het zowat uit als ik iets verkeerds deed. En het is ook best uit te houden, want voor een beetje longeren heb ik alles over, maar toch. Ik had niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben. Morgen krijgt Jopie zijn zoveelste dagje rust, ik ga m hoogstens poetsen, en dan alleen de plekken waar ik bij kan als ik recht op sta... Zaterdag gaat hij weer met de anderen het bos in (en ik mag niet mee Verdrietig ), en zondag heb ik de hele dag de tijd om hem flink in de watten te leggen. Ik heb het wel gemist hoor, lekker beetje keuvelen enzo. Al heb ik hem wel mee uit wandelen genomen enzo, maar toch, da's wel een beetje anders dan echt iets doen.

Straks maar lekker een beetje van mijn overheerlijke ijs eten! Heb ik wel verdiend na zo'n inspannend dagje Schijnheilig En misschien bewaar ik een hapje voor Joop, die vindt dat geweldig! *LOL*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:06

Mooi dat het goed ging op zich Laui!!!! Haha! Kus op je arme ruggetje!!! Knipoog Eindelijk weer je eigen knollie doen, lijkt me ook heerlijk, je wilde zo graag!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:41

Lekker he zo met je knollie bezig zijn. Nu besef je pas wat een energie erin gaat zitten, zelf zoiets als longeren. Ik ben er ook weer mee bezig maar dan zonder touw in de roundpen en Lois ook bijgezet. Ik zou het nog niet met touw durven want mijn paard weet precies dat ik last van m'n rug heb en gaat dan lekker lopen kwalllen. Heb je trouwens geen oefeningen van de fysio voor je rug. Ik moet veel bekkenkantelen en dat helpt echt goed (krijg er ook een strakke buik van Haha! ). Veel succes in ieder geval verder en niet te ver gaan he Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, karelien, Marjelle1992, marjor, StalMelyn, Vagabondo en 9 bezoekers