naar gevoel, manege binnekort weg en Figaro'tje ook...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

naar gevoel, manege binnekort weg en Figaro'tje ook...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:42

ik ging mijn abonnement aftekenen en eeer was een beetje geibbel tussen de manege eigenaars, Roger zat te zeggen dat hij wou stoppen met de manege en weet je wat de eigenaares hier op zegt? Je moet niet zo luid praten, Wat moet Celine nu wel niet denken, en hou erover op!
Roger: Neen, neen, 't is me te veel. Ik kap ermee of an moet meer doen.
ik ging met die woorden naar buiten. An kan nietm meer doen.
Ging ik mee eten geven met An en daarvoor had ik zitten spelen met Figaro een redelijk oud paard, 18 jaar.
Ik zei tegen haar: Figaro is zo'n lieve.
An: Lang zal hij hier niet meer staan. De eerste dagen die komen wordt hij verkocht.


Wat heb ik een naar gevoel. eerst Roger en dan dat van Figaro.
Binnenkort moet ik naar de paarden en mijn vriend Figaro zal er niet meer zijn. ik heb zeker wel een half uur met hem gespeeld en gekunffeld. echt vreselijk.

De manege gaat straks weg en wat met de pony's en paarden?
Ik mag er niet aan denken.

Veel groetjes Celine en als hij nog lang kan blijven Figaro en Pouskin

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 20:44

bij ons is de manege ook weggegaan

in veel gevallen krijgen de ponys het beter dus maak je maar geen zorgen om de ponys maar toch sterkte

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:46

Ja, maar toch, Pouskin en als de rest zal ik nooit kunnen missen. Ze krijgen het mischien wel beter maar dan zal ik Pouskin nooit meer kunnen zien en al de rest.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 21:53

Ik weet dat dit een off-topic is maar toch

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:56

Een off-topic? Helemaal niet hoor!
Wat rot voor je zeg, ach wie zegt dat je Pouskin nooit meer kan zien? Als je weet aan wie hij verkocht is kan je 'm toch af en toe blijven opzoeken!
Maar wel veel sterkte hoor, zou me ook zo voelen als dat bij mij zou gebeuren!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 21:57

Ja dat niet maar toch weet ik dat dit niemand bijna toch intersseerd. Ik voel me er rot bij. het is echt om van te Kwijl

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 22:03

Felice schreef:
Een off-topic? Helemaal niet hoor!
Wat rot voor je zeg, ach wie zegt dat je Pouskin nooit meer kan zien? Als je weet aan wie hij verkocht is kan je 'm toch af en toe blijven opzoeken!
Maar wel veel sterkte hoor, zou me ook zo voelen als dat bij mij zou gebeuren!

het zal nooit meer hetzelfde zijn

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 00:20

Ik begrijp best hoe je je voelt, ik had heel veel geulk toen onze manege verkocht werd. Omdat ik zo verdrietig was en mijn ouders voldoende geld hadden, hebben ze één van de paarden voor me gekocht. Die heb ik twaalf jaar gehad en toen kreeg ze koliek en kon ze niet meer beter worden. Ik hoop voor je dat veel paarden in de buurt verkocht worden, doat je ze nog eens kan opzoeken. Vaak worden ze wel privé verkocht en dan krijgen ze het wel beter dan op de manege. Misschien komt er weer een manege, als ze alles verkopen en blijven de paarden daar staan. Dat zou eerst bij ons ook gebeuren, die nieuwe eigenaar had wel alle paarden gekocht, maar geen geld uiteindelijk voor het kopen van de manege en toen moest hij dus de paarden weer verkopen. Toen hebben mijn ouders dus Crocus voor me gekocht.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 14:41

Toen bij ons de manege te koop kwam te staan zag ik die grote vrachtwagen al helemaal voor me: alle manegepaarden in één koop naar een handelaar whaaaaaaaaaaaa..

Ben toen als een gek gaan rekenen en ineens kon het wèl; ik heb Nikita (mijn schat waar ik al 4 jaar op reed) gekocht en van de manege-eigenaresse, die het voor het paard ook erg fijn vond. Zelfs nog twee weken gratis stalling gekregen!

Inmiddels is de manege overgenomen door hele leuke mensen die erg hun best doen en het is weer heel gezellig op stal. De rust is weer terug en als alles goed gaat komt er dit jaar een grote verbouwing. Dus dat de manege te koop kwam te staan heeft voor mij alleen positieve gevolgen gehad!